با لیموهاست، هاست وردپرس خودت را خریداری کن!

جشنواره وب و موبایل ایران سالیانه با هدف معرفی برترین استارتاپ‌ها و وبسایت‌ها برگزار می‌شود؛ لیموهاست یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره این جشنواره است که به ارائه خدمات خرید هاست مخصوص ورد پرس مشغول است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که از 1 دی تا 21 اسفند 1400 برگزار شد، مانند هرسال شاهد رقابت بسیاری از استارتاپ‌ها، سایت‌ها، بازی‌ها موبایلی و … بود. یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره، لیموهاست است، که کاماپرس به این بهانه به گفتگوی کوتاهی با حسین محمودیان، مدیر دیجیتال مارکتینگ این مجموعه پرداخته است.

لیموهاست در جشنواره وب و موبایل

محمودیان ضمن اشاره به با سابقه بودن جشنواره وب و موبایل در زمینه کسب و کارهای آنلاین، شرکت در این جشنواره را از جهت کسب اعتبار در میان برندها و همچنین معرفی به کاربران، دارای اهمیت عنوان کرد.

او در ادامه، با بیان این مسئله که لیموهاست در این جشنواره در دسته‌بندی سامانه‌های پیامکی و هاستینگ قرار داشت که تا حدی به یکدیگر نامرتبط هستند، افزود: رای کاربران لیموهاست و کمپین‌های متعدد این مجموعه در چند ماه اخیر را در راهیابی این مجموعه به مرحله نیمه نهایی موثر عنوان کرد.

آریاک سفر

چالش‌های لیموهاست در مسیر پیشرفت و چشم‌انداز آینده

مدیر دیجیتال مارکتینگ لیموهاست در ارتباط با چالش‌های بر سر راه این مجموعه اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا به جای صرف فرایندهای خشک مارکتینگ در راستای فروش مستقیم، بر روی برندینگ و پیشرفت برند و مسائل واقعی تمرکز کنیم. قدیمی بودن نیروهای لیموهاست و آَشنایی کامل آن‌ها با چالش‌های موجود از جمله مسائل مرتبط با بیزینس و نیازهای کاربران، همچنین آگاهی درباره فاصله هاستینگ‌های داخلی با خارجی و تلاش برای کاهش این فاصله در کنار مدیریت خوب مجموعه لیموهاست، اسماعیل شریف و همچنین نظارت مرتضی شجاعی، مدیر ارشد و بنیان‌گذار مجموعه، به طور قطع از اصلی‌ترین عوامل موفقیت این مجموعه هستند.

حسین محمودیان در ارتباط با برنامه‌های آینده لیموهاست،  ضمن پیش بینی قرار گرفتن لیموهاست در میان لیدرهای اصلی این بازار در چندماه و چندسال آینده، نسبت به جایگاه فعلی لیموهاست، بازخوردهای مثبت کاربران، و رضایت بیش از 96 درصدی کاربران آن، اظهار خوشبینی کرد. وی همچنین به تلاش این مجموعه برای بهینه سازی زیر ساخت‌ها برای سایت‌های وردپرس، که بیش از 85 درصد سایت‌های دنیا بر روی آن قرار دارند، اشاره کرد.

او در ادامه به راه‌اندازی کمپینی با همکاری نزدیک به 12 برند معتبر وب فارسی مانند MY DMC،  راست چین، تسمینو و… با عنوان Time to win اشاره کرد که به شکل دوره‌ای و ماهانه برای ارائه تخفیف‌ها و جوایز در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و در حال حاضر برای عید نیز برگزار شده است. محمودیان همچنین از برنامه‌های این مجموعه برای گسترش این کمپین و همکاری با سایت‌های معتبر دیگر و تشکیل یک برند در قالب باشگاه مشتریان و با منافع مشترک سخن گفت.

آینده لیموهاست با اجرای طرح صیانت

مدیر دیجیتال مارکتینگ لیموهاست، در پاسخ به این سوال که اجرای طرح صیانت چه تاثیری بر روی آینده این مجموعه می‌گذارد، اظهار داشت: ما بطور کلی موافق اجرای این طرح نیستیم؛ چرا که اجرای این طرح، موجب افزایش چالش‌های بر سر راه کسب و کارها می‌شود و از طرف دیگر، با توجه به این‌که کسب و کار ما، از نوع بیزینس به بیزینس بوده و مشتریان ما کسب و کارهای دیگر هستند، اجرایی شدن این طرح برای لیموهاست آسیب زا بوده و بر آن اثر منفی خواهد گذاشت.

مرتبط با : لیموهاست
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز