با لوزام خانگی ارشیا الکتریک بیشتر آشنا شوید

شرکت لوازم خانگی «ارشیا الکتریک» با شعار گلچینی از تجربه و تخصص، محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. ارشیا الکتریک به عنوان یک واحد پیشرو، خدمات خود را به مشتریانش ارائه می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۱۳ ویژگی شاخص راجع به ارشیا الکتریک می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان لوازم خانگی خالی از لطف نیست؛

۱. شرکت لوازم خانگی ارشیا الکتریک در سال ۱۳۸۱ راه اندازی شد. در ابتدا تمرکز بر روی تولید انواع پنکه‌های رومیزی بود. با گذشت زمان و با بکارگیری فناوری و طراحی نوین، شرکت ارشیا الکتریک محصولات جدید خود نظیر پنکه‌های سقفی و ایستاده، لباسشویی، جاروبرقی، بخاری های هالوژنی کم مصرف را روانه بازار کرد.

۲. کارخانه شرکت ارشیا در نقش جهان اصفهان قرار دارد. در این واحد تولیدی در حدود ۱۰۰نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

۳. اکبر محکم کار به عنوان مدیرعامل، به همراه علی نباتی پور و اسماعیل بنازاده، هیئت مدیره ارشیا الکتریک را تشکیل می‌دهند.

آریاک سفر

۴. تولیدات ارشیا الکتریک در گروه محصولات سرمایشی، گرمایشی، خانگی و آشپزخانه دسته بندی شده است.

۵. بخاری های هالوژنی کم مصرف تولید ارشیا الکتریک، از لحاظ امواج برای عدسی چشم و پوست مفید و ضررش از نور خورشید کمتر است، قیمت مناسبی دارد تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

۶. محصولات شرکت ارشیا الکتریک دو سال ضمانت پس از فروش دارند، در صورت دوبار مراجعه جهت تعمیرِ کالا به مراکز گارانتی، یک محصول جدید داده می شود و برای تمام محصولات شرکت، ۵ سال سرویس تامین قطعات داده می‌شود.

۷. ارشیا الکتریک دو محصول لباسشویی و پنکه سقفی خود را به کشور افغانستان صادر می کند. همچنین بخاری‌های برقی را به قزاقستان و پنکه سقفی را به عراق ارسال می‌کند.

۸. گروه صنعتی ارشیا، بیش از ۲۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.

۹. یکی از مزایای شرکت ارشیا الکتریک مجهزبودن به آزمایشگاه اکرودیته است، آزمایشگاهی که مورد ارزیابی و تایید منظم عملیات در مقایسه با استانداردهای مربوطه توسط یک سازمان مستقل قرار می‌گیرد.

۱۰. مجموع ارزهای دریافتی شرکت ارشیا الکتریک عدد ۱۱۳،۲۶۶،۱۸۹،۱۷۴ ریال برآورد شده است.

۱۱. گروه ارشیا الکتریک در چهاردمین نمایشگاه لوازم خانگی در سال ۱۳۹۴ از محصول پنکه ۹۰ و ۳۴۰درجه اختراع خود و بخاری هالوژنی دیواری رونمایی کرده است.

۱۲. ارشیا الکتریک در آذرماه ۱۳۹۴ در نمایشگاه لوازم خانگی تهران حضور داشته است.

۱۳. از افتخارات شرکت ارشیا الکتریک، داشتن نشان ملی استاندارد است. گروه ارشیا الکتریک عنوان واحد تولیدی نمونه استاندارد در سال‌های ۱۳۹۰،۹۱، ۹۳ و۹۴ را کسب کرده است.

مرتبط با : ارشیا الکتریک
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز