با لوازم خانگی الکترواستیل بیشتر آشنا شوید

یکی از مهمترین لوازم خانگی برای هر خانه، داشتن یخچال فریزر خوب است تا با سرمایش مناسب و حفظ خواص خوراکی‌ها، بتواند قلب خانه را گرم نگه دارد.
«الکترواستیل» یکی از برندهایی است که توانسته با تولید یخچال‌هایی استاندارد به این دغدغه پاسخ دهد.

در ادامه کاماپرس به ۱۰ ویژگی این شرکت و محصولاتش می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان لوازم خانگی می‌تواند جالب باشد؛

۱. شرکت لوازم خانگی الکترواستیل در دهه ۴۰ تاسیس شد و عمده فعالیتش تولید محصولات مختلف سرمایشی است. این شرکت در فضایی بالغ بر ۲۰۰ هزارمتر مربع ، ۱۰۰هزارمترمربع سالن‌های تولید و انبار و بیش از سه هزار نفر نیروی کار فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

۲. محصولات الکترواستیل در دو گروه لوازم خانگی و صنعتی دسته‌بندی می‌شود. این شرکت ‌اقدام به تولید سالانه سی هزار عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و ۵۰۰ هزار عدد یخچال فریزر و خانگی می‌کند.

۳. مجید محمدزاده طبسی به عنوان مدیرعامل، به همراه عباس و هادی محمدزاده طبسی اعضای هیئت مدیره گروه صنعتی الکترواستیل را تشکیل می‌دهند.

آریاک سفر

۴. الکترواستیل یخچال‌های صنعتی خود را به کشور روسیه صادر می‌کند.

۵. یخچال دوقلو یخ‌ساز الکترواستیل پرفروش‌ترین محصول این شرکت است. از مزایای این یخچال می‌توان به کمپرسور ای سی سی ایتالیا، مجهز به درب بار، بدون برفک، صدای بسیارکم، صفحه نمایش هوشمند اشاره کرد.

۶. ارزهای دریافتی شرکت الکترواستیل در مجموع عدد ۲۷۵،۷۶۷،۷۸۴،۹۳۰،۵۹۴ ریال برآورد شده است.

۷. از مزایای الکترواستیل، وجود اداره مستقل مهندسی و تحقیق و توسعه است که با ۶۰ عضو فعال و دائمی در زمینه اختراعات حوزه لوازم خانگی فعالیت دارد. این اداره مجهز به آخرین تکنولوژی روزِ دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با ۱۷ ایستگاه متفاوت است و مجوز آزمایشگاه اکرودیته در شرق کشور را داراست. گفتنی است آزمایشگاه اکرودیته، آزمایشگاهی است که مورد ارزیابی و تایید منظم عملیات در مقایسه با استانداردهای مربوطه توسط یک سازمان مستقل قرار می‌گیرد.

۸. دو شرکت «حامی صنعت» و «نگین صنعت» زیرمجموعه الکترواستیل هستند که طراحی و تولید اپراتورها و کندانسورها را با بروزترین و جدیدترین نرم‌افزارها و ماشین‌آلات تولید می‌کنند.

۹. در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران که درآبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، گروه صنعتی الکترواستیل نیز حضور داشت.

۱۰. الکترواستیل در سال ۱۳۹۸ تندیس سیمین برند محبوب ایرانی را دریافت کرد و در همین سال از طرف بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین در سال ۱۳۹۶ توسط اداره کل استان خراسان رضوی موفق به کسب تندیس واحد نمونه کیفیت شد.

مرتبط با : الکترواستیل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز