با فولاد متیل آشنا شوید

بعد از اینکه از مجتمع فولاد مبارکه در چارچوب الگوهای جهانی بهره برداری شد، تاسیس مراکز خدماتی در دستور کار این شرکت قرار گرفت. این کار در قالب یک شرکت مادر به نام «شرکت فولاد متیل»، انجام شد. شرکت مذکور در مهر ماه 1370 تاسیس شد و طی 29 سال گذشته به توسعه و پیشرفت زیادی دست یافت.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت فولاد متیل می‌پردازد که برای فعالان حوزه صنایع معدنی جالب خواهد بود؛

  1. فعالیت‌های مختلف این شرکت سهامی خاص، شامل انجام تمامی فعالیت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و فنی و خدماتی در حوزه صنعت فولاد و مصنوعات فلزی و فولادی و ایجاد مراکز خدماتی فولادی، مشارکت با افراد حقوقی و حقیقی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها و خرید سهام آنها است.

۲. از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی به آنان، اعطای تسهیلات اعتباری به اشخاص حقوقی، وابسته، تابعه و مشتریان و انجام واردات، صادرات، خرید، فروش و تمامی فعالیت‌های تجاری و مالی مجاز و ارائه خدمات مشاوره‌ای اشاره کرد.

آریاک سفر
  1. مدیرعامل شرکت فولاد متیل مجتبی مهدیان نام دارد. همچنین غلامرضا کوهستانی، معاون مالی و منابع انسانی و لهون اسدی، معاون برنامه ریزی و امور شرکت‌ها هستند. آرمان امیری نیز معاون بازرگانی شرکت را بر عهده دارد.
  2. رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد متیل مجید آنتیکی نژاد نام دارد. همچنین نایب رئیس این مجموعه عبدالحمید قره داغی است. رضا حیدری، مهرداد وطنی و علیرضا منصوری نیز اعضای هیئت مدیره شرکت هستند.
  3. شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران عمده سهام‌داران شرکت فولاد متیل را تشکیل می‌دهند. همچنین فولاد هرمزگان جنوب و شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه دیگر سهام‌داران آن هستند.
  4. آهن و فولاد صنایع کاوه تهران، آهن و فولاد اصفهان، آهن و فولاد نور، صنایع آهن و فولاد توس و فولاد درخشان اراک از جمله شرکت‌های هم‌گروه فولاد متیل به شمار می‌روند.
  5. این هلدینگ در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری معادن استان سیستان و بلوچستان سال 99 و نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، به همراه چهار مرکز خدماتی سال 99 حضور داشته است.

7. اهداف، هلدینگ فولاد متیل، گسترش، اصلاح و بهبود نظام توزیع و تولید محصولات فولادی و ایجاد مکانیزم رهگیری از مبادی تولید تا مصرف «پیشگیری از اخلال در بازار و عرضه خارجی از شبکه» است. از دیگر اهداف این هلدینگ می‌توان به گسترش شبکه تامین و تولید مواد اولیه فولاد مبارکه در داخل و خارج از کشور، تامین مالی طرح‌های توسعه از بازار سرمایه و… اشاره کرد.

مرتبط با : فولاد متیل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز