با شرکت هواپیمایی ساها بیشتر آشنا شوید

شرکت هواپیمایی ساها از ایرلاین‌های قدیمی ایران قلمداد می‌شود که ماموریت‌های این مجموعه حمل و نقل ایمن، کارآمد و پربازده مسافر و ارائه خدماتی باکیفیت برتر اعلام شده است. این مجموعه تلاش‌ می‌کند با تیمی آموزش دیده از خلبانان، مهمانداران و خدمه، خدماتی در سطح استانداردهای بین‌المللی به مسافران ارائه دهد.

در ادامه کاماپرس 7 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای فعالان حوزه حمل و نقل و هواپیمایی جالب است؛

1. شرکت هواپیمایی ساها فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد. اما این مجموعه به‌دلیل عمر بالای ناوگان هوایی خود، در سال 1393 با اعلام سازمان هواپیمایی کشور لغو امتیاز شد. این شرکت در سال 1395 بار دیگر، با افزودن هواپیماهای جدید به مجموعه خود، مجوز انجام پرواز را کسب کرد.

2. ساها مخفف «سرویس ارتباط هوایی ارتش» است و مالکیت این مجموعه نیز در اختیار ارتش قرار دارد. مدیریت این مجموعه اکنون برعهده امیرمحمد تسویه‌چی است. این شرکت علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش، حمل‌ونقل اقشار عادی را هم انجام می‌دهد.

3. شرکت ساها با دو فروند هواپیما به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. قطب اصلی پروازهای این شرکت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد است. ایرلاین ساها دارای چند آشیانه وسیع است که قابلیت نگهداری پنج هواپیما بزرگ جت را برای تعمیر، نقاشی و بررسی مجدد دارد.

آریاک سفر

4. این مجموعه درخصوص فروش اینترنتی و اعتبارسنجی بلیط به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد. باربری، کیترینگ و اطلاعات ضروری سفر از دیگر خدمات هواپیمایی ساها است.

5. مقاصد پروازی این مجموعه مشهد، اهواز، شیراز، کیش و عسلویه اعلام شده و برای مقاصد پروازی خارجی آن اطلاعاتی به ثبت نرسیده است. البته این شرکت، افزایش پرواز در مسیرهای مختلف هوایی و حتی پروازهای بین‌المللی را جزئی از برنامه‌های آینده خود اعلام کرد.

6. شرکت هواپیمایی ساها در زمینه‌های پروازی و حوزه هواپیمایی، به‌صورت آکادمیک فعالیت می‌کند. این شرکت هواپیمایی دارای دانشگاه اختصاصی است و با برگزاری دوره‌های آموزشی سعی در تشکیل گروه و نیرویی متخصص دارد. این دوره‌های آموزشی تاکنون برای حوزه‌های مهمانداری، مهندسی پرواز و خلبانی برگزار شده، البته شرکت ساها پس از اتمام دوره‌ها از بین دانش‌آموختگان، نیرو نیز جذب کرده است.

7. از جمله پروژ‌ه‌هایی که هواپیمایی ساها برعهده داشته، می‌توان به میزبانی هیئت دولت در جریان یکی از پروژه‌های نفت و گاز کشور اشاره کرد.

مرتبط با : هواپیمایی ساها
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز