با سرمایه گذاری لیان کپیتال؛ دکتردکتر راهکاری برای تحول صنعت سلامت

لست سکند

امروزه کارکرد فناوری در حوزه سلامت گسترش زیادی پیدا کرده و درخصوص دسترسی بیشتر، افزایش آگاهی، اشتراک اطلاعات درمانی و برخورداری از درمان مناسب کمک کننده است. هم اکنون لیان کپیتال با سرمایه گذاری در دکتردکتر نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لیان کپیتال با تمرکز بر تامین سرمایه در فضای سرمایه گذاری خصوصی و با نگاه ویژه به حوزه سلامت در حمایت از راهکارهای نوین این صنعت فعالیت می‌کند. این مجموعه اخیرا در استارتاپ دکتردکتر سرمایه گذاری کرده که گام اساسی در این حوزه محسوب می‌شود.

هسته اولیه دکتردکتر به شناسایی چالش اشغال بودن خطوط تلفن و محدودیت زمان پاسخگویی مطب‌ها بازمی‌گردد. همین موضوع باعث شد تا سال 1394 تیم کوچکی با نام دکتردکتر در قالب استارتاپ حوزه سلامت و روان فعالیت خود را آغاز کند.

جهش اصلی دکتردکتر با ورود لیان کپیتال

سال 1397 و با سرمایه گذاری لیان کپیتال، استارتاپ دکتردکتر جهش بزرگی پیدا کرد. امکان رزرو آنلاین و تلفنی، مشاوره تلفنی با پزشکان، جابجایی و کنسلی آسان، مشاوره تلفنی با پزشکان، اعزام پزشک و پرستار به منازل، خدمات آزمایشگاهی در خانه و … از جمله خدمت‌هایی است که توسط دکتردکتر ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دکتردکتر روند نوبت دهی و ارتباط بیماران و پزشکان را آسان کرده است. با ورود لیان کپیتال به این مجموعه، تعداد پزشکان آن از 800 نفر به 13 هزار نفر رسید. براساس اطلاعات موجود، تاکنون بالغ بر 5 میلیون و 500 هزار بیمار از این سایت برای ویزیت دکتر مورد نظر خود نوبت دریافت کرده‌اند.

مدیریت دکتردکتر در سال 1400 تغییر کرد و نیما فاضلی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه شناخته شد. فاضلی رویکرد جدیدی را در دکتردکتر پیش گرفته و معتقد است که بهبود سرویس‌های فعلی این پلتفرم از طریق توسعه مناسب و تقویت زیرساخت‌ها برای خلق تجربه کاربری بهتر و ایجاد تنوع همگون در محصولات و خدمات باید به اولویت اصلی دکتردکتر تبدیل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتردکترلیان کپیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز