با سامانه فرانش در ۶ نکته آشنا شوید

«فرانش» یا شرکت پردیس ونداد پارس در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه دانش بنیان یک سامانه آموزش آنلاین مبتنی بر ویدیو است که زیرساخت و محتوای آن در داخل کشور و توسط متخصصان هر گرایش و رشته‌ای تولید می‌شود. همچنین فرانش با ارائه امکانات پیشرفته در حوزه تحلیل رفتار کارکنان و فراگیران به سازمان‌ها کمک می‌کند، علاوه بر برنامه‌ریزی و پیگیری مدوام فرآیند هدف‌گذاری، اجرا و ارزیابی به مراحل بهتری دست پیدا کنند.

کاماپرس در ادامه 6 نکته از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه آموزش آنلاین و کاربران آن مفید و موثر خواهد بود؛

1. فرانش با مدیریت محمد رشیدی در حال حاضر فعالیت می‌کند. این مجموعه کار خود را از شتاب‌دهنده آواتک شروع کرد.

2. این شرکت در عنوان‌هایی مانند کسب و کار، چندرسانه‌ای، فناوری و نرم‌افزار، زبان‌های خارجی، سبک زندگی، طراحی و مدرسه و دانشگاه به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. سامانه آموزش آنلاین، مدیریت استعداد، آموزش سازمانی، آموزش منابع انسانی، ویدیوی آموزشی، بهره‌وری منابع انسانی و … به عنوان محصولات کلیدی فرانش اعلام شد.

3. راهکارهای این مجموعه درخصوص محتوای آموزشی سرفصل‌های مختلف از دروس ارائه شده، پنل سازمانی برای برنامه ریزی آموزشی، اجرای آموزش و تحلیل و ارزیابی آموزش و … است.

آریاک سفر

4. این شرکت در صورتی محتوا به صورت انحصاری در اختیارش قرار داشته و خریدنی باشد، 70 درصد مبلغ فروش را به تولیدکننده می‌پردازد، در صورتی که محتوایی خارج از فرانش و به صورت آنلاین منتشر شود، 50 درصد مبلغ در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد.

5. ارزشگذاری محتوای تولیدگنندگان بر عهده خود آن‌ها است. نحوه و چگونگی شرایط تسویه با تولیدکنندگان نیز در وبسایت این مجموعه قرار دارد.

6. این مجموعه تاکنون موفق شده است جایزه جهانی جوانان سازمان ملل در شاخه دانش برای همگان در سال 2010، عنوان کاندید بهترین سایت علمی ایران، کاندید بهترین سایت آموزش آنلاین، بهترین وبسایت آموزش آنلاین سالهای 1394 و 1395 و… را کسب کند.

7. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالب مانند آموزش عکاسی مستند، مطالبی درخصوص بورس و سهام، آموزش فتوشاپ و گیمیفیکیشن- بازی سازی- و به طور کلی مسائل بازاریابی و … است.

مرتبط با : پردیس ونداد پارس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز