با زعفران قائن در ۷ نکته آشنا شوید

زعفران گیاهی با قدمت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ ساله است که غالبا در جنوب غربی آسیا، اسپانیا و جنوب اروپا می‌روید. این گیاه، به کاهش چربی و کلسترول خون کمک می‌کند. طبع آن گرم و خشک است و معمولا از دم‌کرده‌ی آن برای دردهای شکمی استفاده می‌شود. همچنین آرام‌بخش، اشتهاآور، تقویت کننده حافظه نیز است. زعفران «قائن» مجموعه‌ای است که در حوزه تهیه و فروش این محصول به بازار فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص درباره زعفران قائن می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان خالی از لطف نیست؛

۱. زعفران قائن با سابقه ۳۰ سال در کاشت زعفران و ارتباط با کشاورزان منطقه خراسان، محصولی باکیفیتِ مناسب را به بازار وارد می‌کند. تولیدات این برند به صورت فله و عمده به مشتری عرضه می‌شود.

۲. روش عرضه این محصول به دو شکل انجام می‌گیرد. در روش اول، محصول از کشاورزان قابل اعتماد خریداری می‌شود و تحت نظارت کارشناسان، اقدام به خرید زعفران مرغوب می‌کنند. در مرحله بعدی، تمامی آزمایشات از نظر کیفیت و اصل بودن انجام می‌شود و پس از تایید، زعفران به صورت بسته‌بندی شده به مشتری عرضه می‌شود. در روش دوم زعفران عمده از طریق خرید گل زعفران با عیار بالا صورت می‌گیرد. سپس گل زعفران توسط نیروی آموزش دیده پاک شده و زعفران ۱۰۰ درصد اصل و خالص تولید می‌شود.

۳. مجموعه زعفران قائن، فعالیتش در زمینه تولید زعفران، فروش و صادرات این محصول است. هدف این گروه، تامین زعفران اصل و با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خریداران عمده است. تمام گواهینامه های بین‌المللی و سرتیفیکیت‌های مربوط به زعفران، در زمان خرید عمده به خریداران ارائه می‌شود.

آریاک سفر

۴. حق‌گویان مدیرعامل مجموعه زعفران قائن است.

۵. خریدِ بی‌واسطه زعفران از تولیدکننده، حذف واسطه‌های خرید و فروش زعفران ، آماده‌سازی سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن و … از جمله مزیت‌های این مجموعه است.

۶. از محصولات این مجموعه می‌توان به زعفران سوپرنگین، نگین ممتاز، نگین صادراتی، پوشال معمولی، پوشال قلمدار و .. اشاره کرد. از ویژگی‌های این محصول، تمام قرمز بودن زعفران، درشت و ضخیم بودن کلاله‌های زعفران، نبود شکستگی در رشته‌های زعفران، قدرت رنگدهی بسیار بالا است.

۷. زعفران نگین از بهترین محصولات زعفران قائن است. محصولات این مجموعه به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌شود.

مرتبط با : زعفران قائن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز