با رزرو تور مارماریس به بهشت ترکیه سفر کنید!

بناهای باستانی، حیات وحش کم‌نظیر، چشمه‌های آبگرم و مناظر طبیعی و بکر مارماریس باعث شده تا روز به روز گردشگران بیشتری در سفر به ترکیه از این شهر بازدید کنند. این شهر بندری، سواحل بسیار دلنشین و نسبتاً آرامی دارد. به همین دلیل خرید تور مارماریس بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات نوروزی در منطقه‌ای آرام و زیباست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مناسب‌ترین قیمت تور مارماریس به همراه با کیفیت‌ترین خدمات توسط آژانس هواپیمایی و مسافرتی آریاک سفر ارائه می‌شود. در ادامه، تفریح‌ها و جاذبه‌های شگفت‌انگیز بهشت ترکیه یعنی شهر بندری مارماریس معرفی خواهد شد.

گشت و گذار با قایق بادبانی در تور مارماریس نوروز ۱۴۰۲

بدون شک، یکی از به یادماندنی‌ترین خاطره سفر به مارماریس، تجربه یک سواری آرام و دلپذیر در قایق‌های بادبانی این شهر است. مارماریس موقعیت ساحلی بسیار عالی داشته و مناظر سرسبز زیبایی در کنار خط ساحلی آن وجود دارد. به همین دلیل، بهترین چشم‌انداز این طبیعت سرسبز دقیقاً در وسط آب است!

آریاک سفر

تورهای قایقی زیادی در سواحل مارماریس وجود دارد که گردشگران را در اطراف خلیج مارماریس می‌چرخاند. یکی از تفریح‌های جذاب بسیاری از توریست‌ها در این تور یک روزه، پرش در دریا و شنا کردن در آب‌های گرم این خلیج است! در طول فصل تابستان، این قایق‌ها به سمت شرق و در امتداد ساحل جنگلی فتحیه یا گوجک حرکت می‌کنند. گاهی نیز در اطراف جزیره دودکانیز یونان گشت و گذار می‌کنند.

با رزرو تور مارماریس به یونان هم سفر کنید!

رودس یا رودز، نام بزرگ‌ترین جزیره یونانی در مجمع‌الجزایر دودکانیز است. رودس تنها یک ساعت با مارماریس فاصله داشته و بسیاری از گردشگران به وسیله کشتی کاتاماران به اینجا نیز سفر می‌کنند. این جزیره یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری برای مسافران شهر مارماریس محسوب شده که معماری بسیار زیبایی دارد. شهر قدیمی این جزیره با کوچه‌های سنگفرش شده و باروهای سنگی طلایی رنگ آن جذاب‌ترین نقطه رودس به شمار می‌رود. این شهر قدیمی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

تجربه آرامشی دلنشین در ساحل ایزتوزو

ساحل ایزتوزو که از آن به عنوان بخشی از یک پارک طبیعی محافظت می‌شود، یکی از معروف‌ترین نوارهای ساحلی ترکیه است. این ساحل با شن‌های سفید رنگش، بسیار آرام و به دور از هیاهو است. کسانی که دوست دارند تا یک روز را در سکوت و زیبایی ساحل سپری کنند، ایزتوزو بهترین انتخاب برایشان خواهد بود. تماشای غروب آفتاب و طبیعت بکر این منطقه، یک روز به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. وضعیت حفاظت شده این ساحل باعث شده تا به یک مکان مناسب برای لانه‌سازی لاک‌پشت‌های درختی تبدیل شود. همچنین، کافه و رستوران کوچکی نیز در ایزتوزو برای راحتی بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است.

سبزترین بخش تور مارماریس را از دست ندهید

پارک ملی مارماریس بیشتر خط ساحلی صخره‌ای و جنگلی این منطقه را می‌پوشاند. گردشگران می‌توانند با قایق، ماشین، جیب‌سواری و حتی اسب‌سواری خود را به این پارک زیبا برسانند. جنگل اینجا اغلب دارای کاج قرمز، درخت بلوط و چنار است. همچنین، حیات وحشی کم‌نظیری در پارک ملی مارماریس وجود دارد که پستانداران و پرندگان، گونه‌های بزرگ این پارک محسوب می‌شوند.

محبوب‌ترین مقصد در این پارک، جزیره ییلدیز است که توسط اپراتورهای تور اغلب به عنوان جزیره بهشتی شناخته می‌شود. در حقیقت، ییلدیز نام یک شبه جزیره است که چشم‌انداز بسیار شگفت‌انگیزی دارد. اسکله‌های تفریحی و استراحتگاه‌های دلنشینی نیز در این شبه جزیره وجود دارد. کسانی که به ییلدیز می‌روند بهتر است کمی در سربالایی دهکده پیاده‌روی کنند تا به یک منظره وسیع و زیبا از منطقه مارماریس دست پیدا کنند. کمی جلوتر، غارهای نیمارا قرار دارد؛ جایی که باستان‌شناسان شواهدی از سکونت انسان در بیش از 12 هزار سال پیش پیدا کرده‌اند.

همانطور که اشاره شد، مناسب‌ترین قیمت تور مارماریس به همراه با کیفیت‌ترین خدمات توسط آژانس هواپیمایی و مسافرتی آریاک سفر ارائه می‌شود. مدیران آریاک سفر در صنعت گردشگری بهترین مدارج علمی را داشته و کادر این مجموعه نیز در این زمینه بسیار با تجربه هستند. به همین دلیل، سفر با آریاک سفر همواره تجربه دلنشینی را برای تمامی گردشگران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز