با رابکس و خدماتش آشنایی دارید؟

لست سکند

استارتاپ «رابکس» از سال 1396 با هدف پاسخگویی به تمامی نیازهای افراد و سازمان‌ها در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، فعالیت خود را آغاز کرد. رابکس در حال حاضر در حوزه‌های مالی و تکنولوژی و به خصوص رمزارزها و بلاکچین فعالیت دارد. این مجموعه همواره با دانش و تجربه خود در راستای محدودیت‌های ایجاد شده برای ایرانیان در عرصه‌های بین المللی تلاش می‌کند. پاسخ گویی به تمام نیازهای افراد و سازمان‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال، به عنوان ماموریت رابکس اعلام شده است.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را برای علاقمندان و خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. علیرضا یعقوبی و امیر مسعود یعقوبی به عنوان هم بنیانگذاران مجموعه رابکس شناخته می‌شوند. صاحب امتیاز این مجموعه، شرکت تجارت بین الملل رابین است.

2. این شرکت در قالب خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فروشگاه و تورکس به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. آشنایی با مفاهیم اولیه، آموزش کیف پول‌ها، تحلیل و سرمایه گذاری و آشنایی با ارزهای دیجیتال در حوزه خدمات آموزشی رابکس قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

4. پاسخگویی و پشتیبانی این مجموعه در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و مشاوره کامل در حوزه‌های مرتبط با آن، به روش‌های تلفنی، حضوری، تیکت در سیستم و چت آنلاین، به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است.

5. رابکس رمزارزهایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، ریپل، کاردانو، بیت تورنت، چین لینک، بایننس کوین، یرن فایننس و … را پشتیبانی می‌کند.

6. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره تحلیل قیمت ارزها، فصل جدید ارزهای دیجیتال، رشد قیمت ارزها و … است.

7. برای هر ارز یک نرخ انتقال مشخصی در نظر گرفته می‌شود. چون شبکه برای انتقال ارزهای دیجیتال نیاز به تایید معاملات اتوسط ماینرها دارد. رابکس هیچ سودی در این قسمت ندارد. همه مبلغ در نظر گرفته شده، برای انتقال تراکنش کاربران به شبکه هزینه می‌شود.

8. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این مجموعه در چهار مرحله صورت می‌گیرد. بعد از صدور پیش فاکتور افراد امکان تایید و ورود به مرحله پرداخت را دارند.

9. حداقل میزان خرید و فروش از رابکس در حال حاضر 400 هزار تومان اعلام شده است. برای خرید و فروش در مقدار کم، کاربران باید فی انتقال را هم، به منظور جلوگیری از ضرر و زیان، در نظر بگیرند.

10. حداکثر میزان خرید در این مجموعه نیز 50 میلیون تومان است. این مبلغ به دلیل محدودیت‌های سیستم بانکی در نظر گرفته می‌شود. البته کاربران به منظور خرید بیش از این مبلغ باید با رابکس به صورت مستقیم تماس داشته باشند. برای مبالغ بالاتر از 300 میلیون تومان به صورت تلفنی یا حضوری تاییدیه صادر می‌شود.

مرتبط با : رابکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز