با خیال راحت در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید!

بیت کوین تا مرز 49 هزار دلاری عقب نشینی کرد ولی باز هم دیدگاه نسبت به رشد قیمتی بیت کوین مثبت است. این رمزارز معروف نسبت به دیروز 36 دلار کاهش قیمت داشت. برخی از فعالان بازار رمزارز و صاحبنظران به مردم امید داد‌ه‌اند که قیمت فعلی بیت کوین به هیچ عنوان حبابی نیست و این امیدواری باعث آرامش خاطر نسبی طرفداران بازار ارزهای دیجیتال شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل و بنیانگذار سولانا، معتقد است که وضعیت فعلی بازار رمزارزها حباب نیست و این بار با تمام موارد گذشته که در بازار دیدیم، تفاوت دارد! اکنون زیرساخت‌های بازار ارزهای دیجیتال در حال گسترش است. به گفته یاوونکو، پروژه‌هایی مانند کریپتوپانکس ممکن است از بین بروند، ولی افراد حاضر در پروژه باقی خواهند ماند. این اشخاص سفته باز نیستند، بلکه عامل توسعه و خلاقیت در بازار رمزارزها محسوب می‌شوند.

وی در مصاحبه اخیر خود با دیکریپت، برای جا انداختن حقیقی بودن بازار ارزهای دیجیتال اتفاقات پیرامون حباب داتکام را بیان کرده و در این باره گفت؛ این حباب همزمان با افزایش بیش از اندازه ارزش وبسایت‌هایی مانند پتس داتکام در سال 2000 ترکید، ولی این اتفاق اینترنت را نابود نکرد، بلکه فقط بزرگ نمایی‌ها و گمانه زنی‌های اطراف آن را از بین برد. در واقع به نظر وی حواشی اخیر بازار رمزارزها دیگر قابل تکرار نیست. چون زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شده و کشورها هم با وضع قوانین برای ارزهای دیجیتال، مهر تاییدی بر اقدامات این بازار زده‌اند.

آریاک سفر

چین همچنان با ارزهای دیجتال سرشاخ است!

با این حال کشورهای بزرگی وجود دارند که از رشد این بازار نگران بوده و دائما در حال سنگ اندازی برای ایجاد وقفه در عملکرد آن هستند. چین با وجود وضع قوانین و مقررات سنگین که موجب سقوط گسترده انواع ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین شد، اخیرا به اقدامی پرداخته تا ضمن استفاده مردم از پول الکترونیکی ملی، عملکرد آن‌ها را تا حد زیادی کنترل کند.

یوآن دیجیتال اقدام مهم دولت چین در مقابله با رمزارزها است. هم اکنون این کشور با سرعت زیاد زیرساخت‌های لازم برای کاربرد این پول ملی را فراهم می‌کند. به نظر اقدام کنونی چین در راستای سرمایه گذاری هر چه بیشتر مردم بر روی پول ملی انجام شده است.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز