با خدمات رمز ارزی بیت راه بیشتر آشنا شوید

«بیت راه» از سال 1399 به عنوان یک سرویس تحت وب برای ارائه خدمات پرداخت رمزارز و تراکنش بلاکچین به مشتریان، فعالیت خود را شروع کرد. کاربران با استفاده از بیت راه امکان اضافه کردن تراکنش‌های بلاکچین و پرداخت رمزارز را به فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین خود دارند.

امنیت بالای این درگاه و امکان تراکنش با رمزارزهای برتر بدون کسر کارمزد، امکان تعامل کاربران بیت راه را با سراسر دنیا امکان پذیر می‌کند. این امر در نهایت منجر به افزایش صادرات محصولات ایرانی، فروش آنلاین بین المللی و درآمد ارزی کشور خواهد شد.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر همگان منتشر می‌کند؛

1. تیمی متشکل از جوانان متخصص در حوزه رمزارز و بلاکچین، محصولی مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا تولید کرده که افراد با استفاده از آن امکان انجام تمام مبادلات مالی از طریق رمزارزها را تنها با اسکن کیوآر کد دارند. اکسکوینو به عنوان شریک تجاری این مجموعه شناخته می‌شود.

2. در حال حاضر بیت راه از یازده رمزارز مانند بیت کوین، تتر، اتریوم و … پشتیبانی می‌کند. نوع رمزارز در مدل‌های داده بیت راه با نام کوین بازگردانده می‌شود.

آریاک سفر

3. بیت راه به سه روش پرداخت آنلاین، از طریق پوز و از طریق خودپرداز به مشتریان خدمات پرداخت ارائه می‌کند.

4. کاربران به منظور انجام تراکنش رمزارز به صفحه پرداخت بیت راه هدایت می‌شوند. در صفحه مذکور مشتری با انتخاب مبلغ ریالی و رمزارز مرتبط و با مشاهده فی پیشنهادی سیستم، امکان تایید پرداخت را دارد.

5. در صفحه تایید، آدرس مقصد پرداخت به همراه مبلغ نشان داده شده که کاربر با استفاده از کد کیوآر اقدام به انتقال وجه از طریق کیف پول خود می‌کند.

6. با ایجاد هر تراکنش یک توکن به آن اختصاص داده می‌شود. با استفاده از این توکن‌ها امکان دسترسی به تراکنش برای کاربران فراهم می‌شود. وضعیت تراکنش در مدل‌های داده بیت راه با نام استاتوس بازگردانده می‌شود.

7. وضعیت تراکنش به حالت‌های صفر تا چهار تقسیم شده و در هر وضعیت نوع پیگیری سفارش مشتری، پرداخت‌ها، رقم پرداختی و … اعلام می‌شود.

8. بیت راه با تجمیع تراکنش‌های فروشگاه، حساب فروشگاه را به صورت روزانه تسویه می‌کند.

9. تمامی تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و دارایی‌ها در پنل کاربری هر فرد نمایش داده شده و قابل پیگیری هستند. همچنین بیت راه به کاربران خود جهت کمک در انجام پرداخت‌هایشان خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

10. کاربران با فعال کردن سرویس پیامکی بیت راه، امکان دریافت گزارش‌‌های پرداخت انجام شده را در قالب پیامک دارند.

مرتبط با : بیت راه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز