با خدمات جمع سپاری مالی فاندینو آشنایی دارید؟

«فاندینو» از سال 1396 تحت عنوان سامانه‌ای به منظور حمایت از اقدامات خیرخواهانه و ایده‌های خلاقانه آغاز به کار کرد. این سامانه استخراج شده از جمع سپاری مالی است. در جمع سپاری مالی سرمایه لازم برای انجام فعالیت خیرخواهانه یا استارتاپی با اتکا به کمک‌های معمولاً کوچک اما در تعداد زیاد تامین می‌شود.

موسسات خیریه، سازمان‌های دولتی، هنرمندان یا سازمان‌های مردم نهاد، فعالان اجتماعی یا اشخاص، طرح‌ها و ایده‌های خود را در وب سایت فاندینو ثبت می‌کنند. سپس اعضا و بازدید کنندگان از فاندینو، با علایق و دغدغه‌های خود از آن‌ها به صورت مالی حمایت می‌کنند. انجام مسئولیت اجتماعی شرکت شقایق در حد توان و امکانات، ایجاد اعتماد دو سویه برای حمایت کنندگان و حمایت شوندگان با شفافیت در عملکرد مالی و اجرایی و … از اهداف این سامانه اعلام شدند.

در ادامه کاماپرس نکاتی را از این مجموعه ارائه می‌دهد تا علاقمندان بیشتر با فاندینو آشنا شوند؛

1. فاندینو توسط شرکت مهندسی نرم افزار شقایق بنیانگذاری شده است. مهندسی نرم افزار شقایق با هدف ارائه خدمات مدیریتی، مشاوره، نظارت و عرضه بسته‌های نرم افزاری شامل فعالیت‌های نصب، راه اندازی و پشتیبانی تاسیس شد.

2. این مجموعه فقط طرح‌هایی که از طرف موسسات حقوقی با مجوز رسمی در فاندینو ثبت شده را بررسی و تایید خواهد کرد. بنابراین باید همزمان با ایجاد طرح، مدارک مثبته به کمیته کارشناسی فاندینو ارائه شود.

آریاک سفر

3. فرهنگ و هنر، کارآفرینی، بهداشت و درمان، کمک رسانی، اجتماعی، تغذیه و … از دسته بندی‌های ارائه شده در این مجموعه هستند. فاندینو امکان مشاهده طرح‌ها بر اساس استان و وضعیت را برای کاربران فراهم کرده است.

4. این مجموعه در صورت موفقیت طرح در جمع سپاری مالی، چهار درصد از مبلغ جمع آوری شده را به عنوان کارمزد کسر و بقیه مبلغ را پس از کسورات قانونی، طبق قرارداد منعقده به صاحب طرح پرداخت می‌کند.

5. صاحبان طرح‌ها با پایان مهلت تعیین شده در قرارداد، گزارشی کامل از اجرای طرح را به منظور انتشار در فاندینو به این مجموعه منتقل می‌کنند.

6. مبالغ پرداختی حامیان طرح‌های شکست خورده در جمع سپاری مالی، بدون کسر هیچ مبلغی به حساب بانکی یا کیف پول الکترونیکی آن‌ها بازگردانده می‌شود.

7. آخرین خبر و پست کوتاه بارگذاری شده در وبسایت این مجموعه مربوط به مهرماه سال 1398 است.

8. آخرین طرح‌های ویژه فاندینو با عنوان‌های کمک هزینه کاشت حلزون گوش، کفش‌هایی برای بهار، سلامت کودکان، آرزوی همگان، توانمندسازی اقتصادی مادران 2 و … در وبسایت این مجموعه قابل مشاهده است.

9. سامانه فاندینو دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این سامانه به عنوان اولین سامانه جمع سپاری مالی تحت نظارت بانک نیز شناخته می‌شود.

مرتبط با : فاندینو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز