با ثروتمندترین خودروسازان جهان آشنا شوید (ویدیو)

جایگاه یک برند خودروسازی بر اساس معیارهای متفاوتی از جمله پولی که از طریق فروش محصولات به دست می آورد و همچنین قدرتمند بودن برند و دیدی که نسبت به آن در جامعه وجود دارد تعیین می شود. البته نحوه ارائه خدمات پس از فروش و برخورد با مشتری نیز در این میان بی تأثیر نیست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ثروتمندترین خودروسازان جهان بر اساس میزان درآمد و ارزش دارایی ها را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی فولکس واگن یکی از شرکت های معظم خودروسازی است که برند آن در سال 2022 حدود 47.02 میلیارد دلار ارزش داشته و ارزش آن در مقایسه با سال قبل نزدیک به 2 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. کمپانی فولکس واگن یک خودروساز آلمانی است که از سال 1937 کارش را شروع کرده و بیشتر به خاطر فولکس قورباغه ایش در سرتاسر جهان شناخته شده است. محصولات این کمپانی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و این خودروساز تصمیم گرفته است تولیداتش را به 150 کشور صادر کند.

در فهرست ثروتمندترین خودروسازان جهان در سال،2022 نام شرکت آمریکایی فورد نیز به چشم می خورد که ارزش کنونی آن 22.67 میلیارد دلار اعلام شده است. شرکت آئودی نیز در این میان از قلم نیفتاده است و ارزش آن در حدود 17.18 میلیارد دلار اعلام شده است. این خودرساز لوکس آلمانی در مقایسه با سال قبل رشد خوبی را تجربه کرده و محصولاتش را به بیش از 100 کشور دنیا صادر می کند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : آئودیبی ام وتسلاتویوتاجیلیفوردفولکس واگنمرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز