با تست کرونا در منزل دیگر نگران موج جدید بیماری کرونا نباشید

تست کرونا در منزل

شیوع اخیر ویروس کرونا همه را نگران امنیت خود کرده است. با حجم اطلاعات نادرست موجود، دشوار است که بفهمیم به کدام یک توجه و از کدام یک اجتناب کنیم. خوشبختانه با خدمات تست کرونا در منزل می‌توانید از ابتلا به این بیماری تا حد زیادی جلوگیری کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کرونا نوعی ویروس است که بر دستگاه تنفسی حیوانات و انسان‌ها تأثیر می‌گذارد. این بیماری می‌تواند بدون علائم ادامه یپیدا کند. برای افرادی که در گروه‌های پرخطر قرار دارند، کرونا می‌تواند منجر به مرگ شود. همان‌گونه که در این سال‌ها، بسیاری از افراد داغدار عزیزان‌شان شده‌اند. اما تست کرونا در منزل با پاسخ سریع در تهران و سایر شهرها می‌تواند درتشخیص به‌موقع این بیماری بسیار موثر باشد.

تست کرونا در منزل چقدر می‌تواند در تشخیص بیماری موثر باشد؟

همان‌طور که می‌دانیم، برخی از افراد باوجود ابتلا به بیماری، هیچ علائمی از خود نشان‌ نمی‌دهند. به همین دلیل ممکن است با حضور در مراکز عمومی، باعث ابتلای سایر افراد به بیماری شوند. متاسفانه این روزها شاهد خیزش جدید موج هشتم کرونا هستیم. در صورتی که این موج مانند موارد قبلی همه‌گیر باشد، شرایط خوبی در انتظارمان نخواهد بود.

به لطف آزمایش کرونا در خانه و تست کرونا در منزل تهران و سایر شهرها این بیماری تا حد زیادی می‌تواند کنترل شود؛ چراکه تشخیص به‌موقع آن در روند درمان، بسیار تاثیرگذار است. خوشبختانه بسیاری از افراد از ضرورت تست کرونا در منزل آگاه‌اند. این افراد به محض این‌که احساس بیماری کنند، با قرنطینه خود و آزمایش کرونا، خود و دیگران را از خطر ابتلای شدید به این ویروس مصون می‌دارند.

آریاک سفر

تست کرونا در منزل

علائم ابتلا به کرونا چیست؟

زیر سویه‌های جدید اومیکرون با نام‌های BQ۱ و XBB درحال گسترش است. روزانه تعداد زیادی به این ویروس مبتلا می‌شوند. علائم این بیماری شامل تهوع، استفراغ و دل‌درد است و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، در معرض شدید ابتلا به آن هستند. به همین دلیل آزمایش کرونا در خانه متقاضیان زیادی پیدا کرده است تا هر چه زودتر جلوی شیوع این ویروس گرفته شود.

سالمندان، بیماران سرطانی، و افراد دارای نقص سیستم ایمنی، از جمله افراد آسیب‌پذیر جامعه هستند. این افراد زودتر از بقیه به زیرسویه جدید اومیکرون مبتلا می‌شوند. البته خوشبختانه این بیماری خطرناک‌تر از دلتا نیست. اما با این حال توصیه می‌شود افراد واکسن یادآور را تزریق کنند و با تست کرونا در منزل به صورت مرتب، از احتمال گسترش آن جلوگیری کنند.

برای پیشگیری از ابتلا به کرونا چه کنیم؟

اصلی‌ترین مورد در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، دریافت واکسن است. این کار شما را تا حد زیادی مصون نگه می‌دارد. اما در کنار تزریق واکسن، باید موارد دیگر نیز رعایت شود. حفظ بهداشت شخصی، دست نزدن به صورت و دهان، رعایت فاصله، شستن مدام دست‌ها و… روش‌های موثری برای پیشگیری از ابتلا به زیرسویه اومیکرون دانسته می‌شود.

اما یکی از مهم‌ترین موارد، استفاده از ماسک در اماکن عمومی است. فرقی نمی‌کند که به ویروس کرونا مبتلا باشید یا نه؛ بلکه لازم است همیشه از ماسک استفاده کنید. خصوصا در اماکنی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی. ممکن است برخی از افراد با وجود رعایت نکات بهداشتی، احساس کنند که مبتلا به کرونا شده‌اند. این افراد لازم نیست نگران باشند. زیرا با تشخیص به موقع بیماری با تست کرونا در خانه و دریافت جواب آن به‌صورت فوری، بهبود پیدا می‌کنند.

تست کرونا در منزل

شیوع موج هشتم کرونا چقدر جدی است؟

متاسفانه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، ابتلا به سویه جدید XBB در ایران و جهان افزایش 20 درصدی داشته است. علاوه‌بر این تعداد فوتی‌ها روندی صعودی را تجربه می‌کند. برای مثال در کشور فرانسه آمار مبتلایان 54 درصد بیش‌تر شده و سویه‌های جدیدی از این بیماری در حال گسترش است. سویه XBB خطر عفونت بالاتری دارد و می‌تواند تعداد بیش‌تری از مردم را بیمار کند.

بعد از دوران رخوت کرونا در ایران و جهان، مدتی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و شروع به جولان دادن کرده است. در این شرایط، تست کرونا در منزل می‌تواند از سرعت بالای انتقال این بیماری به نحو چشم‌گیری بکاهد و جان صدها نفر را تضمین کند. بنابراین اگر فرد آسیب‌پذیری در خانه دارید، با دریافت خدمات آزمایش کرونا در منزل و تست کرونا در منزل تهران و سایر شهرستان‌ها، حامی جان او باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلیکیشن حال
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز