با بیمه تایم بیشتر آشنا شوید

لست سکند

«بیمه تایم» وبسایت مقایسه، مشاوره، مدیریت و خرید آنلاین بیمه است که کار خود را از سال 1397 آغاز کرد. شرکت بیمه تایم متشکل از دپارتمان فنی و پشتیبانی سایت، مارکتینگ و بازاریابی، امور مشتریان، متخصصین و کارشناسان صنعت بیمه، امور قراردادها و امور اجرایی است. از مزیت‌های این مجموعه می‌توان به مشاوره بی‌طرف از تمام شرکت‌های بیمه، تسریع در قیمت دهی و انتخاب و خرید بیمه‌نامه، ارسال بیمه‌نامه و سهولت دریافت و… اشاره کرد.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای فعالان و علاقمندان حوزه استارتاپ‌های بیمه و خدمات آنلاین بیمه‌ای مفید است؛

1. بنیانگذار و مدیر بیمه تایم ماندانا بیات است. این مجموعه در زمینه اینشورتک- فناوری‌های بیمه- فعالیت دارد.

2. این استارتاپ به ارائه خدماتی چون مقایسه، مشاوره، مدیریت و خرید آنلاین بیمه از تمامی شرکت‌های بیمه می‌پردازد. بیمه تایم به کارگزاری رسمی بیمه با سابقه‌ای ۱۳ ساله تعلق دارد.

3. این مجموعه در تهران مرکزیت دارد اما انواع خدمات بیمه‌ای را به صورت آنلاین و در قالب خودرو، اشخاص، اموال، مسئولیت، درمان تکمیلی، عمر و انواع بیمه سازمانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. بیمه‌هایی مانند ایران، البرز، پارسیان، سامان، دانا، آسیا، پاسارگاد، آسماری، خاورمیانه، سینا، معلم، باران و… از شرکت‌های طرف قرارداد این استارتاپ هستند.

5. بیمه تایم این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا در صورت نارضایتی از خدماتش، شکایت خود را از طریق فرم‌ها یا شماره تماس‌های در دسترس ثبت کنند. البته شکایت از شرکت‌های بیمه گذار از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مرکزی قابل پیگیری است.

6. پرداخت اقساط حق بیمه عمر و سرمایه‌ گذاری کارآفرین، مشاهده وضعیت پرداخت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه کارآفرین، پرداخت اقساط بیمه عمر و سرمایه گذاری سامان، استعلام اطلاعات بیمه نامه بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین و… از خدمات الکترونیکی است که بیمه تایم به مشتریان ارائه می‌دهد.

7. پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از خدمات مشاوره بیمه این استارتاپ، با عنوان «بیمه سازمانی» استفاده کنند.

8. در وبلاگ بیمه تایم نیز مطالبی درباره بیمه‌های عمر، بدنه، شخص ثالث، تکمیلی و درمان، انواع مسئولیت، آتش‌سوزی و زلزله و… بارگذاری شده است.

9. بیمه تایم از سال 138۶ تاکنون به عنوان بهترین در جذب و تیم سازی فروش بیمه عمر از سوی بیمه کارآفرین شناخته شده است. همچنین توانسته از سال ۱۳۸۸ به طور متوالی، عنوان بهترین فروشنده بیمه عمر را از بیمه کارآفرین دریافت کند. کسب رتبه در بالاترین جذب نمایندگان آیین‌نامه 54 از بیمه کارآفرین، کسب رتبه بالاترین فروش در بیمه مسئولیت از شرکت‌های بیمه کارآفرین، البرز، سامان، آسیا و… از دیگر افتخارات این مجموعه به شمار می‌رود.

مرتبط با : بیمه تایم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز