با بودجه 16 تا 25 میلیون تومانی چه تلویزیونی می‌ توان خرید؟

تلویزیون-کاماپرس

تلویزیون یک وسیله ضروری برای زندگی همه ما تلقی می‌شود که در همه جا از خانه تا کلاس درس و محل کار حضور دارد. این روزها حضور انواع تلویزیون‌ هوشمند در بازار باعث شده تا این وسیله علاوه بر کاربری عمومی، با اتصال به سیستم‌هایی مثل لب تاب و گوشی کاربردهای دیگری نیز داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید این وسیله ضروری در حال حاضر با مشکلاتی همراه است که عمده آن به مسئله تحریم و نبود تلویزیون‌های باکیفیت در بازار برمی‌گردد. هنگام خرید تلویزیون باید چند مرکز معتبر فروش این وسیله را مورد بررسی قرار داد. این روزها خیلی از فروشگاه‌های معتبر وبسایت دارند و به صورت اینترنتی ویژگی‌ها و مشخصات انواع محصولات را به همراه قیمت آن‌ها بیان کرده‌اند. افرادی که قصد خرید تلویزیون جدید را دارند باید مواردی مثل گارانتی، اصالت کالا و … را در نظر بگیرند، در غیر این صورت به زودی باید برای تعمیر و تعویض قطعات به تعمیرکار تلویزیون مراجعه کنند. بنابراین قبل خرید لازم است با چند کلیک و سرچ اینترنتی، مدل‌های پرفروش بازار به همراه ویژگی‌ها و مشخصات آن شناسایی و قیمت چند مدل مورد بررسی قرار گیرد. در راستای این موضوع چند مدل از تلویزیون‌های پرکاربرد و مناسب برای اطلاع خوانندگان معرفی می‌شود؛

بیشتر بخوانید:

تلویزیون ال جی 50NANO80

قیمت؛ 17 میلیون و 750 هزار تومان

این تلویزیون 50 اینچی ال جی سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد و برای استفاده خانگی و معمولی، در هتل‌ها و موارد دیگر به کار برده می‌شود. نوع صفحه نمایش این محصول همانطور که از نام آن پیداست، نانوسل است. طراحی این تلویزیون تخت بوده و کیفیت تصویر 4کا را دارد. ضمنا این مدل به سیستم عامل این مدل وب اُ اس مجهز شده است. تلویزیون نانو قابلیت نصب برنامه، ریموت کنترل هوشمند، پخش آهنگ با بلوتوث، قابلیت اتصال موبایل، دستورات صوتی، مرورگر وب و … را دارد.

آریاک سفر

تلویزیون سامسونگ 55AU7000

قیمت؛ 16 میلیون و 800 هزار تومان

تلویزیون آی یو 7000 سامسونگ با سایز 55 اینچی سال 2021 به بازار عرضه شد. این محصول به سیستم عامل تیزن مجهز است. نوع صفحه نمایش این محصول کریستال بوده و کیفیت تصویر 4کا دارد. این تلویزیون برای استفاده خانگی و معمولی و تماشایفیلم مناسب است. طراحی تلویزیون آیو تخت بوده و قابلیت نصب برنامه دارد. مرورگر وب، راهنمای الکترونیک برنامه‌ها، پشتیبانی از اینترنت اشیا، تله تکست، منوی فارسی و … از ویژگی‌های قابل توجه این تلویزیون محسوب می‌شود.

تلویزیون QLED 4K شیائومی مدل 55Q1E

قیمت؛ 18 میلیون تومان

این تلویزیون شیائومی سال 2021 به بازار عرضه شد و سایز 55 اینچی دارد. سیستم عامل این تلویزیون اندروید بوده و نوع صفحه نمایش آن کیو ال ای دی است. این محصول برای تماشای فیلم و استفاده خانگی و معمولی کاربرد دارد. طراحی این محصول تخت بوده و کیفیت تصویر آن 4کا اعلام شده است. سیستم عامل این تلویزیون اندروید بوده و حافظه داخلی آن به 32 گیگابایت می‌رسد. قابلیت نصب برنامه، ریموت کنترل هوشمند، پخش آهنگ با بلوتوث، دستیار صوتی، مرورگر وب، منوی فارسی و … از جمله امکانات این تلویزیون شیائومی است.

تلویزیون-کاماپرس

تلویزیون سامسونگ QLED 4K سامسونگ مدل 55Q70A

قیمت؛ 25 میلیون و 600 هزار تومان

تلویزیون کیو آ 70 با سایز 55 اینچی به بازار عرضه شد. این تلویزیون دارای سیستم عامل تیزن با کیفیت تصویر 4کا است. این مدل برای استفاده خانگی و معمولی، بازی و گیم و تماشای حرفه‌ای فیلم کاربرد دارد. طراحی این مدل تخت است و تماشاگران هنگام تماشای آن زاویه دید 66 درجه دارند. این مدل قابلیت نصب برنامه، ریموت کنترل هوشمند، دستیار صوتی، پخش آهنگ با بلوتوث، اتصال به موبایل، مرورگر وب، تله تکست، منوی فارسی و … را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز