با برنامه پیگیر و خدماتش آشنایی دارد؟

لست سکند

«پیگیر» از سال 1394 تحت مدیریت شرکت توسعه فناوری همراه پیگیر در شاخه فناوری پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد. پیگیر در سال اول تمرکز خود را به تولید نرم افزار موبایلی و بازاریابی آن معطوف کرد. این برنامه با گذشت زمان و شناخت بهتر بازار پرداخت، همزمان با سرمایه گذاری و حمایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان فعالیت خود را از لایه محصول به لایه خدمات انتقال داد. عمده ماموریت پیگیر به ایجاد زیرساخت نقل و انتقال تحت کیف اختصاص پیدا می‌کند.

کاماپرس نکاتی از این پلتفرم را برای اطلاع خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. پیگیر توسط امیر محب علی نژاد، علی فریدونی و علیرضا لطفی بنیانگذاری شد. این برنامه از سال 1398 تمرکز خود را روی بهبود خدمات دهی به مشتریان فعال و ایجاد بازارهای جدید حوزه پرداختی گذاشته است.

2. نرم افزار پرداخت الکترونیکی تاپ، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، پیام رسان آی گپ، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رباط کریم و … از مشتریان این برنامه هستند.

3. وبلاگ این پلتفرم حاوی مطالبی درباره مدیریت مالی کسب و کار خانگی، کیوآر کد، سیر تکامل انتقال پول، دریافت شماره شبا و … است.

راز آسمان پایتخت

4. پشتیبانی این برنامه به صورت حضوری و هم چنین از طریق شماره‌های موجود در وبسایت پیگیر انجام می‌شود.

5. کاربران از طریق این نرم افزار امکان مشاهده دقیق صورت حساب‌ها، برداشت آنی موجودی در زمان دلخواه افراد، عدم نیاز به برق و اینترنت از طرف فروشگاه، عدم نیاز به خط تلفن ثابت و … را دارند.

6. افراد از طریق دفتر نمایندگی امکان تجهیز فروشگاه خود به کیوآر کد را دارند. افراد به منظور اضافه کردن نقش‌های جدید- ادمین یا مالی- به فروشگاه خود، باید با دفتر نمایندگی پیگیر شهرشان تماس بگیرند.

7. کاربران از طریق استفاده از برداشت در صفحه فروشگاه به دو طریق- واریز به شبا یا واریز به کارت- امکان انتقال موجودی فروشگاه خود به حساب بانکی‌شان را دارند. سقف برداشت روزانه فروشگاه با استفاده از پیگیر، سه میلیون تومان، به صورت فوری، و 20 میلیون تومان، به صورت عادی، در روز است.

8. پیگیر، مجری کیف پول بانک پارسیان بوده و وظیفه توسعه نرم افزارهای میلیونی «تاپ» را بر عهده دارد. این برنامه در نمایشگاه‌هایی مانند الکام استارز و تراکنش معرفی شد.

9. این برنامه در دو نسخه اندروید و آی.اُ.اس فعال است. نسخه وب این برنامه نیز به پذیرنده‌ها اختصاص داده شده است.

10. برنامه پیگیر تاکنون توانسته عنوان بهترین محصول را در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد به دست آورد.

مرتبط با : پیگیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز