بانک پارسیان و خدماتش را بیشتر بشناسید

«بانک پارسیان» از سال 1380 به طور رسمی وارد عرصه ارائه خدمات بانکداری شد. توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تامین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت، مصرف از اهداف این بانک است. تبدیل شدن به بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، کسب بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی و … از چشم اندازهای اعلام شده این مجموعه برای خود است.

کاماپرس در ادامه نکاتی را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از این بانک منتشر می‌کند؛

1. اکنون مدیریت بانک پارسیان را کوروش پرویزیان بر عهده دارد. سرمایه این بانک در حال حاضر 156 هزار و 340 میلیارد ریال است.

2. این مجموعه در قالب سپرده‌های ریالی، خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. خدمات بانکداری الکترونیکی بانک پارسیان در قالب بانکداری اینترنتی، بانکداری تلفن و تلفن همراه، سامانه‌های جانبی و راهنمای خدمات الکترونیک به کاربران آن عرضه می‌شود.

آریاک سفر

4. سهام بانک پارسیان با نماد «وپارس» در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد.

5. شرکت‌های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو- سهامی عام-، سرمایه گذاری سمند- سهامی خاص-، مهرآفرینان دوران- سهامی خاص- و … از سهامداران این مجموعه هستند.

6. تراز دارایی‌ها و بدهی‌های بانک پارسیان در شش ماهه نخست سال گذشته بیش از 165 هزار هزار میلیارد تومان بود. مدت 12 ماهه سال 1399 در 109 روز سهام این بانک مثبت اعلام شد.

7. تجارت الکترونیک پارسیان «پککو»، لیزینگ پارسیان، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، خدمات بیمه‌ای امین پارسیان و … از مجموعه‌های وابسته به این بانک هستند.

8. کمک دو میلیارد ریالی به مجمع خیرین انتقال خون، کمک ده میلیارد ریالی برای بهره برداری کلینیک تخصصی انجمن آلزایمر و … از مهم ترین اقدامات سال گذشته این بانک در راستای انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی آن بود.

9. سال 1399 اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد «گام» در میان بانک‌های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت. این اوراق نوعی محصول نوین اعتباری و تسهیلاتی برای کمک به تامین اعتبار بنگاه‌های تولیدی است.

10. این مجموعه تاکنون در طرح‌های اکتشاف و استخراج میادین مشترک فازهای 11 الی 24 پارس جنوبی، خطوط لوله سراسری شش، 9 و 11 انتقال گاز، اکتشاف و استخراج نفت از میادین مشترک مانند یاران شمالی، سندیکای تامین مالی پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و … مشارکت داشته است.

11. بانک پارسیان در اسفندماه سال جاری از طرف رییس سازمان توسعه تجارت ایران، به دلیل مساعدت در تخصیص هدفمند اعتبارات صادراتی، مورد تقدیر قرار گرفت.

12. این مجموعه از سامانه جدید باشگاه مشتریان خود در بهمن ماه سال گذشته رونمایی کرد. نخستین قرعه کشی این باشگاه در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز