با این 7 نکته قالی سلیمان را بهتر بشناسید

لست سکند

شرکت تولیدی و صنعتی «رسول اصفهان» با نام تجاری «قالی سلیمان» در سال 1361 در اداره ثبت شرکت‌های منطقه اصفهان ثبت و تاسیس شد. این شرکت پس از طی کردن مراحل ساخت و تکمیل و نصب ماشین‌آلات با تولید انواع نخ برای تولید فرش ماشینی در سال 1365 آغاز به کار کرد. در ابتدای کار به علت داشتن کیفیت بسیار خوب، با برند «نخ رسول» در بازار برای خود جایگاه خوبی به دست آورد.
پس از گذشت مدتی با اراده و کوشش سهام‌دارانش شروع به توسعه و تکمیل مراحل مختلف تولید انواع نخ مصرفی در فرش ماشینی و تولید فرش ماشینی کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندگان فرش ماشینی توصیه می‌شود؛

۱. در سال 1371 فرش‌های ماشینی شرکت رسول اصفهان، با تکنولوژی مدرن روز تولید و با نام تجاری «قالی سلیمان» به بازار عرضه شد. این شرکت اکنون پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از فعالیتش، بیش از یکصد نمایندگی در سطح کشور دارد و گام‌های محکمی در مسیر تصاحب سهم بازارهای داخلی و بازارهای بین‌المللی- با وجود بیش از 70 نمایندگی در کشورهای مختلف- برداشته است.

۲. قالی سلیمان با داشتن زنجیره کامل تولید شامل رنگرزی، بافندگی تا تکمیل و عرضه محصولات در شبکه توزیع «فروشگاه‌های زنجیره‌ای قالی سلیمان در ایران و خارج از کشور» به صورت مستقیم در بازار حضور دارد.

۳. توجه به خواسته‌ها و نیاز مصرف کنندگان یکی از دلایل موفقیت این شرکت است. وفاداری، صمیمیت، تلاش نظام‌مند کارکنان، خط مشی فرامنطقه‌ای و رعایت موازین مشتری‌مداری توسط مدیریت شرکت، از دیگر دلایل موفقیت قالی سلیمان است.

راز آسمان پایتخت

۴. این مجموعه به بازسازی و تکمیل خط تولید خود با ماشین‌آلات پیشرفته، تکنولوژی مدرن و استفاده از مواد اولیه با کیفیت پرداخته و در حال حاضر علاوه بر تولید نخ اکریلیک در انواع کارد و تاو به تاپس- نوع خاصی از ریسندگی- و نخ پلی پروپیلن، انواع فرش پشم، اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر، گلیم و انواع دیگر فرش را نیز تولید می‌کند.

۴. قالی سلیمان از برگزیدگان صنعت سبز کشور بوده و با رعایت استانداردهای زیست محیطی از پیشتازان توجه به حفظ محیط زیست محسوب می‌شود.

۵. شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان دارای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت انرژی و مدیریت رضایتمندی مشتری، سیستم مدیریت یکپارچه «آی‌ام‌اس» است.

۶. این شرکت تا کنون به عنوان واحد نمونه استاندارد، عضو انجمن نساجی ایران و دارای واحد تحقیق، صادرکننده نمونه سال 98 و توسعه در صنعت نساجی و فرش ماشینی شناخته شده است.

7. شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی دموتکس 2019 و 2020 آلمان و نمایشگاه بین‌المللی صنعت فرش سال 98 حضور داشته است.

مرتبط با : قالی‌ سلیمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز