با این محصول شیائومی تلویزیون خود را هوشمند کنید

تصویر تزئینی از می باکس اس شیائومی

شیائومی، غول فناوری مشهور چینی، اخیراً Mi TV Box S 4K را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه یک جعبه تلویزیون هوشمند است که به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و فیلم‌های موردعلاقه خود را با وضوح 4K پخش کنند. همچنین این دستگاه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که آن را برای هر کسی که دوست دارد محتوای موردعلاقه خود را تماشا کند، ضروری می‌کند.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین مزایای شیائومی Mi TV Box S 4K توانایی آن در پشتیبانی از رزولوشن 4K یا Ultra HD است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از کیفیت تصویر شفاف با رنگ‌های زنده و جزئیات واضح لذت ببرند. همچنین بر خلاف رقبای خود، این دستگاه وضوح 4K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به ارمغان می‌آورد.

روی می باکس اس و ریموت کنترل آن

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این تی‌وی باکس هوشمند، سازگاری آن با دستیار گوگل است. کاربران می‌توانند تلویزیون خود را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنند که باعث سهولت قابل‌توجهی در جابه‌جایی بین برنامه‌ها، پخش و توقف پخش ویدئوها و غیره خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای یک کنترل از راه دور بلوتوثی است که دارای دکمه‌های اختصاصی برای نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو است که در ایران قابل‌استفاده نیست.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

شیائومی می تی‌وی باکس اس بر روی سیستم‌عامل اندروید تی‌وی ۹ اجرا می‌شود که امکان دسترسی به هزاران برنامه را در فروشگاه گوگل‌پلی فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند برنامه‌های پخش ویدئو و زنده محبوب مانند یوتیوب، آپارات، فیلیمو، نماوا و غیره را دانلود و نصب کنند. این دستگاه همچنین از Chromecast پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد محتوای موردنظر خود را از تلفن هوشمند یا تبلت خود مستقیماً روی صفحه تلویزیون خود ارسال کنند.

از نظر درگاه‌ها، Xiaomi Mi TV Box S 4K تنها اتصال بی‌سیم از طریق وای‌فای را ممکن می‌کند و دارای درگاه LAN نیست. همچنین این دستگاه دارای یک پورت HDMI است که از نسخه 2.0a برای سرعت انتقال اطلاعات سریع‌تر و همگام‌سازی صوتی و تصویری بهتر استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین دارای یک پورت USB 2.0 است که می‌تواند برای اتصال دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی مانند هارددیسک یا درایوهای فلش استفاده شود.

پشت می باکس اس که درگاه‌های HDMI، USB، برق و جک ۳٫۵ میلی‌متری آن را نمایش می‌دهد.

به‌طورکلی، Xiaomi Mi TV Box S 4K یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تی‌وی باکس با قابلیت پخش با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه است. سازگاری آن با دستیار صوتی هوشمند گوگل و Chromecast آن را برای کسانی که خواهان یک تجربه پخش یکپارچه هستند جذاب‌تر می‌کند.

قیمت این دستگاه در زمان نگارش این گزارش، حدود سه میلیون تومان است. مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “با این محصول شیائومی تلویزیون خود را هوشمند کنید

  1. SEN گفته:

    سلام روزتون بخیر
    این باکس تلویزیون های معمولی را به کیفیت 4K ارتقا میدهد؟ منظورم LED FHD هست میتونه این کار رو بکنه؟
    چون نوشتین با این دستگاه تلویزیون خود رو هوشمند کنین وگرنه مدلهای تسکو هم هستن ک خب کیفیتاشونم خوبه

    • مصطفی گفته:

      کیفیت تصویر تلویزیون رو که ارتقاء نمیده، منظور از 4K بودنش قابلیت پردازش هست، یعنی فایل 4K هم بهش بدین می‌تونه باز کنه و پردازش کنه. حالا اگر به تلویزیون HD وصل بشه، با کیفیت HD هم پخش میشه. هوشمند بودن تلویزیون اصلاً ربطی به کیفیت تصویر نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز