با ارسال گل فاصله به علت مهاجرت را پر کنید

ارسال گل
لست سکند

مهاجرت میان شما و عزیزانتان فاصله انداخته؟ فکر می کنید تنها راه شما برای ابراز عشق و محبت تماس‌های گاه به گاه از طریق شبکه‌های اجتماعی است، اگر فکر می کنید دوری راه، کمبود وقت و قیمت سرسام آور بلیط هواپیما امکان دیدن عزیزانتان را از شما گرفته، در ادامه با ما همراه باشید تا با راه های سورپرایز کردن از راه دور، از ارسال گل به ایران یا از ایران به کشورهای دیگر آشنا شوید.

به گزارش کاماپرس، فرقی نمی کند با چند شاخه گل نرگس به استقبال عزیزانتان بروید و یا یک سبد گل رز لوکس را برای هدیه دادن انتخاب کنید، مهم این است که هیچ چیز به اندازه‌ی چند شاخه گل خوشبو، نمی تواند حس خوب عشق و دوست داشتن را منتقل کند. رایحه گل‌ها آرامش بخشند. تصور کنید یک دسته گل تولد همراه با یک کارت تبریک با متن مخصوص شما که درب منزل یا محل کار عزیزانتان تحویل داده می شود می تواند چه احساس خوبی را در دل عزیزانتان ایجاد کند. یک سورپرایز به تمام معنا… قطعا لبخند را برلبهایشان خواهید نشاند.

فروشگاه آنلاین گل بازار از همان ابتدای فعالیت‌اش سعی بر آن داشت که تا جای امکان فاصله‌ها را میان انسان‌ها از میان بردارد و دل‌های‌شان را به هم نزدیک کند. ارسال گل به ایران، ارسال گل به خارج از ایران و ارسال هدیه به ایران از جمله اقدامات فروشگاه اینترنتی گل بازار در همین راستا هستند. چنان‌چه از عزیزان‌تان دور هستید، می‌توانید با خرید آنلاین گل و ارسال گل به درب منزل عزیزان‌تان، باری دیگر مهر و محبت‌تان را به آن‌ها ابراز کنید.

روش ارسال گل به خارج از کشور
گل عمر زیادی ندارد و از این رو چگونگی ارسال گل به سراسر دنیا پرسشی اساسی در ذهن کسانی‌ست که تا کنون تجربه‌ی ارسال گل به ایران یا ارسال گل به خارج از کشور را نداشته‌اند؛ اما فروشگاه اینترنتی گل بازار آمده تا ناممکن‌های دیروز را عملی سازد. درصورت سفارش آنلاین گل در گل بازار و انتخاب مقصد، سفارش شما به نمایندگی گل بازار در مقصد ارائه شده و گلی که مدنظر دارید در کشور و شهر مقصد شما آماده و سپس برای آدرس دلخواه‌تان ارسال خواهد شد.

خرید گل

راز آسمان پایتخت

ارسال گل به ایران از خارج از کشور
ایسنا در گزارشی افزود: این فرآیند برای ارسال گل به ایران از خارج از کشور نیز برقرار است. عزیزانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و می‌خواهند هدیه‌ای ناب برای عزیزان‌شان در ایران ارسال کنند، خصوصاً در مناسبت‌های خاص، می‌توانند از خدمات ارسال گل به ایران فروشگاه اینترنتی گل‌بازار بهره ببرند. شما می‌توانید انواع باکس‌گل، سبد گل، حلقه‌ی گل، دسته‌گل و تاج‌گل را از فروشگاه اینترنتی گل بازار سفارش داده و سپس آدرس مدنظرتان را وارد کنید. خیلی سریع سفارش شما آماده شده و برای عزیزان‌تان در ایران ارسال خواهد شد.

ارسال هدیه به ایران
زمانی بود که هم‌وطنان ساکن خارج از ایران، نمی‌توانستند در جشن‌ها و مراسم‌های شاد عزیزان‌شان در ایران شرکت داشته باشند، اما با این حال هیچ راهی هم برای ارسال هدیه به ایران نداشتند؛ اما امروز گل بازار حضور دارد تا پیونددهنده‌ی دل‌های ایرانیانِ خارج از کشور و عزیزان‌شان در ایران باشد. ایرانیان خارج از کشور نه‌تنها فرصت ارسال گل به ایران بلکه فرصت ارسال هدیه به ایران را نیز دارند. گل بازار فقط یک گل فروشی نیست، بلکه در آن می‌توان انواع هدیه‌ها از جمله کیک، عروسک، پکیج‌های هدیه، زیورآلات و حتی لوازم الکترونیکی را سفارش داد و منتظر ارسال سریع آن‌ها به شهرهای ایران را داشت.
امکان استفاده از کد تخفیف گل بازار
نکته‌ی مثبت دیگری که در راستای سفارش آنلاین در فروشگاه اینترنتی گل بازار و ارسال گل به ایران و ارسال گل به خارج از کشور وجود دارد این است که تمامی سفارش‌دهندگان می‌توانند از کدهای تخفیف گل بازار استفاده کنند. افزون بر کدهای تخفیف گل بازار، با هر خرید از فروشگاه اینترنتی گل بازار چند امتیاز دریافت می‌کنید. برای سفارش‌های بعدی‌تان در گل بازار می‌توانید از این امتیازها استفاده و آن‌ها را به تخفیف تبدیل کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه آنلاین گل بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز