با اتاق فرار ، همین امروز تجربه هیجان انگیز زندگیت را رزرو کن!

اتاق فرار یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که هر فرد باید حداقل یک‌ بار در زندگی تجربه کند. البته اگر طرفدار فیلم‌ها و داستان‌های پلیسی، ترسناک و معمایی باشید، احتمالا به یک بار شرکت در بازی بسنده نخواهید کرد و مشتری ثابت اتاق فرار می‌شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتاق فرار یک تفریح یا بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که شرکت کنندگان با ورود به یک ماجراجویی، با استفاده از استراتژی‌ها و سرنخ‌ها، معماها و پازل‌های بازی را حل کرده و موفق به فرار از بازی می‌شوند! اتاق فرارهای مختلف با داستان‌ها و پلات‌های بسیار متنوع و جذاب طراحی شده‌اند و شرکت کنندگان باید در مدت زمان مشخص در داستان بازی در نقش‌های مختلف شرکت کنند. کاماپرس در ادامه به معرفی کامل این بازی هیجان‌انگیز و جذاب می‌پردازد.

چطور در اتاق فرار بازی کنیم؟

هر اتاق فرار با یک سناریو و پلات خاص طراحی شده که پیش از شروع بازی در اختیار تمامی شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. از جمله سناریوهای محبوب اتاق فرار می‌توان به دزدان دریایی، آدم‌ربایی، گروگان‌گیری، شکار گنج، زندان‌ها، زامبی‌ها، آزمایشگاه‌های علمی و خانه‌های خالی از سکنه و غیره اشاره کرد.

آریاک سفر

در هر بازی شما دارای یک نقش هستید که باید وظایف خود را براساس آن انجام دهید، مثلا ممکن است در یک بازی پلیس یا کارآگاه باشید و در بازی دیگر سارق یک خانه که باید از دست پلیس فرار کند. ضمن این‌که اتاق فرار یک بازی گروهی است و غالب سناریوهای اتاق فرار برای تیم‌های 4 تا 8 نفره طراحی شده است. اتاق فرارهای مختلف با توجه به نوع سناریو ممکن است دلهره‌آور، هیجان‌انگی، معمایی و پیچیده باشد.

یکی از مهم‌ترین نکات در بازی اتاق فرار، حل معماها و پازل‌های سناریو موردنظر و فرار از موقعیت طراحی شده، در زمان مشخص است. مدت زمان اجرای سناریوها نیز معمولا از یک ساعت تا یک ساعت و نیم است. توجه داشته باشید که برای موفقیت در بازی، حتما قبل از شروع بازی، به سناریو و نکات لازم تسلط داشته باشید، وگرنه احتمالا خیلی زود گیر می‌افتید یا بازی برای شما سخته کننده می‌شود.

هزینه بازی در اتاق فرار چقدر است؟

هزینه شرکت در بازی اتاق فرار و رزرو بلیط این بازی، با توجه به سطح سناریوی هر بازی از جمله پیچیده یا ساده بودن، محل اجرای سناریو، تعداد افراد تیم، مدت زمان اجرای بازی و غیره تعیین می‌شود. با وجود این هزینه شرکت در این بازی‌ها معمولا تا میزان 150 هزار تومان بوده که ارزش یک ساعت و نیم هیجان و تفریح بی‌وقفه را دارد.

برای رزرو جذاب‌ترین اتاق فرار، به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به استقبال گسترده از بازی اتاق فرار و جذابیت آن، درحال حاضر، مجموعه‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند. در چنین شرایطی انتخاب بهترین اتاق فرار که سناریوی جذاب و کیفیت بالایی داشته باشد، سخت و چالش برانگیز است. ضمن این‌که بسیاری از افراد قصد دارند تنها یک بار برای اتاق فرار هزینه کنند و دنبال یک تجربه به یاد ماندنی هستند.

انتخاب بهترین اتاق فرار با تایم فور فان

وبسایت تایم فور فان، برای تسهیل انتخاب اتاق فرار و رزرو بلیط، مجموعه‌ کاملی از بهترین اتاق فرارها در سراسر کشور را جمع‌آوری کرده و شما می‌توانید به راحتی با مطالعه سناریوها و نظرات شرکت کنندگان قبلی، بهترین اتاق فرار را به شکل آنلاین رزرو کنید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تایم فور فان، ایجاد صفحه نقد تخصصی برای تمام اتاق‌های فرار است. در واقع این نقد تخصصی در کنار نظرات کاربران، تاثیر قابل توجهی بر بهبود روند بازی و حذف نقاط ضعف آن دارد. تایم فور فان همچنین، یک تیم متخصص بازی ساز که در واقع تیم نقد این مجموعه هستند را به اتاق فرارهای ثبت شده در این وبسایت می‌فرستد تا ابعاد مختلف بازی را بررسی و نقد کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز