با ابربازار نگران عملیاتی کردن ایده های کسب و کار خود نباشید

کسب و کار

بسیاری از مردم در گمان اند تنها عنصر مورد نیاز برای کاشت نهال کسب و کاری موفق، ایده ای ناب است و ایده هم به صورتی کاملا تصادفی در ذهن جرقه میزند. این دسته از مردم در وهم تک عاملی بودن راه اندازی کسب و کار به سر می برند.

به گزارش کاماپرس، این افراد در حالی با حسرت به نظاره ی کسب و کار­های موفق می نشینند و با خود زمزمه می کنند: “ای کاش چنین ایده ای هم به ذهن ما میرسید که به کلی غافلند هر انسانی با اکتساب بعضی روش ها قادر به خلق ایده ی منحصر به فرد خود است.

آیا در اطرافتان افرادی خلاق ندیده اید که آرزوی اجرایی کردن ایده بکرشان در دلشان مانده باشد؟؟؟

برای عملیاتی کردن ایده های کسب و کار نیاز به یک برنامه جامع و منطقی با توجیه اقتصادی احساس می شود.

برنامه کسب  وکار درواقع یک طرح است که اقدامات را از ابتدا تا سطح مطلوب مشخص می سازد. به عنوان مثال برای یک تولید کننده با برند خاص مرحله ی ثبت برند تا مرحله ی نهایی تبلیغات باید با تمام جزئیاتش مشخص باشد.

آریاک سفر

از این رو گروه شرکت های بین المللی ابربازار برای به عمل تبدیل شدن ایده های کارافرینان  راهکارهای 360 درجه در کسب کار را به کار می گیرد که دریک زمان کم و با صرفه جویی در هزینه های  ریالی هر فرد را به هدف مطلوبش در کسب و کار برساند.

مجموعه خدمات گروه شرکت های بین المللی ابربازار در چند زیر مجموعه ارائه می گردد. به عنوان مثال کارهای صادرات واردات و کلیه امور بازارگانی را شرکت بازرگانی ابربازار به عهده می گیرد.

تمام پروسه های حقوقی توسط موسسه حقوقی ابربازار انجام می شود. برای بررسی و محاسبات میزان سرمایه ریالی و هزینه های در پیش رو موسسه مالی ابربازار وارد عمل می شود.

برای آشنایی با تمام مفاهیم پایه و مورد نیاز در ایجاد کسب و کار آکادمی علمی ابربازار از صفر تا 100 آموزش های لازم را ارائه می دهد. و در نهایت برای شناساندن کسب و کار شما به عموم مردم کانون تبلیغاتی ابربازار مسولیت این کار را عهده دار می شود.

در مجموع تمام خدمات گروه شرکت های بین المللی ابربازار در زیر خلاصه می شود:

  • بازار اینترنتی ابربازار : بنر تبليغاتي ، پكيج ديتا انتری ،پكيج ریپورتاژ ، پكيج انحصاری کردن تصویر، پكيج توليد محتوا
  • کانون تبلیغاتی ابربازار : مشاوره جامع كسب و كار  ، تبليغات گوگل ،  تبلیغات اينستاگرام،  بسته به اینفلونسر  تیزر تبليغاتي ، طراحی لوگو ، طراحی بنر و پوستر ، اجاره بيلبورد ، سایر خدمات: استعلامي
  • موسسه مالي و حقوقي ابربازار : ثبت شرکت ثبت برند ، آگهی تغییرات ، مشاوره مالياتي ، ساير موارد
  • شرکت بازرگانی ابربازار: خدمات بازرگاني و خرید از خارج ، پروژه های واردات و صادرات ، خدمات ارزي بين المللي خدمات ارزهاي ديجيتال

جهت اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات با گروه كارشناسان ما با شماره ثابت سازماني 02191007161 (100 خط) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : ابربازار
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز