بایدها و نبایدها درباره شلوار چرم

لست سکند

شلوارهای چرمی یکی از جذاب‌ترین ترندهای دنیای مد هستند که شاید هیچ گاه از مد نیفتند. این شلوارها در عین داشتن ظاهر شیک و جذاب، یک استایل خاص و منحصر به فرد ایجاد می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار پوشاک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، البته پوشیدن این شلوارها به صورت روزانه و استفاده از آنها در استایل روزمره کمی چالش برانگیز است؛ زیرا شلوار چرم استایلی جسورانه ایجاد می‌کند. پس چطور باید از این پوشاک جذاب و همیشه ثابت دنیای مد استفاده کرد؟! در ادامه به شما می‌گوییم.

شلوار چرم سایز مناسب خودتان را بپوشید

شلوارهای چرمی که امروزه در بازار به فروش می‌رسند مانند تمام شلوارهای دیگر با تنوع بسیاری طراحی و تولید می‌شوند. یعنی همان طور که برای خرید شلوار جین انواع شلوار راسته، جذب، بوتکات، بگ و … را در اختیار دارید، برای خرید شلوار چرم هم می‌توانید از بین مدل‌های مختلف، مدلی متناسب با سایز خودتان را انتخاب کنید.

راز آسمان پایتخت

اینکه شلوار چرمی بعد از پوشیدن چطور به نظر برسد، اهمیت زیادی در استایل روزمره دارد. فیزیک بدن و قد خودتان را برای انتخاب بهترین سایز و مدل شلوار چرم در نظر داشته باشید.

شلوار چرم با رنگ مناسب انتخاب کنید

چرم، چه مصنوعی باشد و چه طبیعی، در رنگ‌های مختلفی در دسترس است. پس لازم نیست برای اضافه کردن شلوار چرمی به استایل خود همچنان به دنبال رنگ‌های مرده یا تیره باشید. انواع چرم با رنگ‌های خنثی، براق، مات، تیره و روشن قابل خریداری هستند.

حواستان باشد که رنگ شلوار تاثیر زیادی در استایل شما دارد. اگر می‌خواهید به صورت روزمره از شلوار چرمی استفاده کنید، به جای مدل‌های براق یا خیلی روشن با رنگ‌های جیغ، به سراغ رنگ‌های خنثی و کمی تیره بروید. مثلا رنگ‌های قهوه‌ای تیره، خرمایی، کرمی، آجری و نسکافه‌ای می‌توانند انتخاب‌های بهتری برای استفاده از شلوار چرم به صورت روزانه باشند.

انواع پارچه‌ها را در استایل خود داشته باشید

اگر شلوار چرمی را به استایل خود اضافه کردید، لازم نیست حتما آن را با یک کت بلند چرمی بپوشید. می‌توانید از پارچه‌های دیگر در کنار چرم استفاده کنید. به عنوان مثال پارچه‌های جین در کنار چرم یک انتخاب عالی هستند که استایل شما را جذاب و غیر رسمی نشان می‌دهند. از بلیزرها و کت‌های جین روی شلوار چرمی خود استفاده کنید تا استایل امروزی و اسپرت داشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید شلوار چرمی را با انواع ژاکت‌های بافتنی هم ست کنید تا زیباتر به نظر برسید.

برای استفاده از پارچه‌ها در کنار چرم به رنگ آنها توجه داشته باشید. رنگ‌های پاستلی به خوبی در کنار ظاهر سخت چرم هماهنگ می‌شوند. مثلا می‌توانید شلوار چرمی را با پیراهن آبی پاستلی ست کنید یا سایر رنگ‌های ملایم را در استایل خود به کار ببرید.

از دیگر عناصر برجسته در استایل خود استفاده نکنید

شلوار چرمی حتی اگر مشکی و ساده باشد، به تنهایی استایل شما را برجسته و خاص نشان می‌دهد. بنابراین بهتر است از سایر عناصر و اکسسوری‌هایی که استایل را برجسته نشان می‌دهند، استفاده نکنید. به عنوان مثال کفش‌های کتانی بزرگ یا پیراهن‌هایی که طرح‌های خیلی خاص دارند، در کنار شلوار چرم پیشنهاد نمی‌شود.

تکنیک پوشیدن لایه لایه لباس‌ها را فراموش نکنید

نکته‌ای که در رابطه با شلوار چرم وجود دارد این است که می‌تواند به یک آیتم کاملا معمولی در استایل شما تبدیل شود. برای این که از شلوار چرم در استایل روزانه استفاده کنید بدون این که خیلی جسورانه به نظر برسید، از تکنیک لایه لایه پوشیدن لباس‌ها استفاده کنید. مثلا روی پیراهن تونیک خود یک ژاکت بافت بدون آستین بپوشید و یک روسری با طرح دلخواه‌تان را دور گردن ببندید. تا زمانی که رنگ‌ها را به درستی کنار هم استفاده کنید، لایه‌های مختلف از لباس‌ها، زیبا و ترندی به نظر خواهند رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز