بایدها و نبایدهای خرید دستگاه تعویض گلس موبایل

لست سکند

سپراتور، تاچ‌کش، جداکننده تاچ و ال سی دی و … همگی نام‌های دستگاه تعویض گلس هستند که تعمیرکاران موبایل هرروزه با آن سر و کار دارند. چرا که تعمیر سخت‌افزاری، تعمیر تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند بدون این دستگاه، غیر ممکن است. درواقع، با برداشتن تاچ و ال سی دی است که تعمیرکاران به نقاط حساس دستگاه، دست پیدا می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، همانطور که گفته شد، انواع مختلفی از دستگاه تعویض گلس در بازار وجود دارد اما کدام یک از این دستگاه‌ها مناسب‌تر هستند؟ بهترین نوع دستگاه تعویض گلس کدام است؟

دستگاه فریزر، انجمادِ کارساز

دستگاه فریزر سرمای بسیاری تولید می‌کند و با کمک آن، گلس را از سطح گوشی جدا می‌کند. این انجماد، از خطراتی که متوجه فرآیند تعویض گلس است، می‌کاهد. فریزر برای دستگاه‌های ال سی دی فلت و تاچ، مورد مناسبی است.

دستگاه سپراتور و گرمای آن

راز آسمان پایتخت

در مقابل دستگاه فریزر، دستگاه سپراتور قرار دارد که گرما تولید می‌کند و از این طریق گلس شکسته را از سطح نمایشگر جدا می‌کند. اندازه صفحه حرارتی، جنس آن و میزان دمایی که تولید می‌کند نکات مهمی هستند که در خرید این دستگاه تاثیر می‌گذارند.

دستگاه لمنیت، مناسب برای جایگزینی

گاهی پیش می‌آید که گلس گوشی شکسته شود، دستگاه لمنیت در این مواقع کاربرد دارد و گلس جدید را پرس می‌کند، حباب‌های آن را از بین می‌برد و به نصب گلس جدید کمک می‌کند.

درباره قیمت دستگاه‌های نصب و تعویض گلس چه می‌دانید؟

قیمت این دستگاه متغیر است و به عوامل بسیاری ارتباط دارد اما ویژگی‌های چون برند آن، مرکز عرضه آن، اصالت، سال تولید، نوع تکنولوژی بر قیمت آن تاثیر دارند. لازم به ذکر است که این دستگاه کالاهای جانبی‌ای همچون سیم جداکنندخ، دستگاه تمیز کننده، شابلون فلزی و پد سیلیکونی را نیز به همراه دارد که قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در هرحال، این دستگاه باید از مراجعی معتبر خریده شود تا قیمت آن، واقعی باشد. امگا یکی از این مراکز است.

امگا یک فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل است که با شعار امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیر موبایل با بهترین کیفیت، فعالیت می‌کند. این فروشگاه مزایایی چون ضمانت کیفیت کالا، ارسال سریع به سراسر کشور، تضمین قیمت و اصالت کالا و ضمانت عودت وجه در صورت ایجاد مشکلات فنی و ظاهری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کسانی که قصد دارد یک دستگاه تعویض گلس خوب و باکیفیت تهیه کنند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت امگا ابزار، مراجعه کند.

مرتبط با : امگا ابزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز