بایدن با 192رای الکترال از ترامپ با 114 رای پیش افتاد /گزارش لحظه ای شمارش آرا

لست سکند

بر اساس تازه ترین گزارش های دریافتی از رسانه های آمریکا همچون CNN در نتیجه شمارش آرای تا این لحظه بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در حال حاضر – ساعت 8 صبح به وقت تهران – با 192 رای الکترال از ترامپ با 114 رای الکترال پیش افتاده است.

به گزارش کاماپرس، رقابت فشرده ای بین جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان ادامه دارد و در لحظه تنظیم این خبر – حدود ساعت 8 صبح –  بایدن با 192 رای الکترال از ترامپ با 114 رای الکترال پیش افتاده است اما این امر به معنای پیشتازی قابل توجه بایدن نیست چرا که شمارش آرا ادامه دارد و آرای الکترال قابل توجه دیگری در ایالت های مهم هنوز شمارش نشده است.

– گزارش رسانه های غربی بیان گر این نکته است که زمان رای گیری در  اغلب مناطق از آمریکا به پایان رسیده و هر یک از دو نامزد اصلی این انتخابات بیش از ۱۰۰ امتیاز در سیستم کالج الکترال کسب کرده اند. در این لحظه آرای جو بایدن ۱۹۲ و دونالد ترامپ ۱۱۴ است در حالی که  تعداد آرای مورد نیاز برای رسیدن به ریاست جمهوری ایالات متحده ۲۷۰ است و هنوز هر دو نامزد برای افزودن به آرای الکترال خود فرصت زیادی دارند.

– در انتخابات کنگره نیز بر اساس گزارش لحظه ای CNN  رقابت کاندیداهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه شانه به شانه ادامه دارد و تا این لحظه – ساعت 8:20 به وقت تهران – جمهوری خواهان 43 نامزد و دموکرات ها 42 نامزد به سنای آمریکا فرستاده اند.

راز آسمان پایتخت

کاهش فاصله بایدن و ترامپ

  • خبرگزاری فارس اعلام کرده است که  در این لحظه – ساعت 8:20 به وقت تهران – ترامپ ۲۰۴ رأی الکترال و بایدن ۲۲۳ رأی الکترال دارد.
  • بر اساس آخرین گزارش CNN آرای الکترال بایدن 205 و آرای الکترال ترامپ 136 است.
  • CNN لحظاتی پیش آرای الکترال بایدن را به 215 افزایش داد و آرای الکترال ترامپ را نیز 165 اعلام کرد.
  •  لحظاتی پیش آرای الکترال بایدن توسط CNN به 219 افزایش یافت و آرای الکترال ترامپ با یک جهش به 209 رسید.

این خبر با تازه ترین اخبار نتایج انتخابات آمریکا به روز می شود …

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز