بانک مهر ایران به حمایت از مشاغل آسیب‌دیده آمد

دیگر بدیهی است که شیوع کرونا تا چه اندازه به کسب و کارها آسیب زده است؛ موازی با آن مشکلات اقتصادی داخل کشور و تحریم‌های خارجی بسیاری از افراد را از داشتن حتی مایحتاج اولیه زندگی محروم کرد. در این شرایط تعدادی از نهادها یا سازمان‌های دولتی یا مردمی به میدان آمدند تا کمی از این مشکلات بکاهند. یکی از این نهادها بانک مهر ایران بود که طرحی کارآمد ارائه کرد.

کالاکارت مهر ایران چیست؟

طرح کالا کارت مهر ایران مدتی است با کمک به شهروندان در حال اجراست و تمامی افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این کارت، یک طرح اعتباری است که افراد می‌توانند تا سقف 300 میلیون ریال آن را شارژ کنند و بدون نیاز به سپرده‌گذاری و حتی برای مشتریان قدیمی، بدون نیاز به ضامن آن را دریافت کنند.

ویژگی جالب این کالاکارت این است که بر خلاف کارت‌های مشابه بازپرداخت اقساط آن یک ماه پس از دریافتش آغاز می‌شود و به افراد حق انتخاب میان بازه‌های 6، 9 و 12 ماهه برای پرداخت می‌دهد. همچنین برای 12 ماه کارمزد 4 درصدی دارد و با کمتر شدن بازه اقساط کاهش پیدا می‌کند.

آریاک سفر

افراد در هر زمان و مکانی می‌توانند برای دریافت کالا کارت اقدام کنند چراکه این طرح، محدودین زمانی ندارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت بانک مهر ایران و آگاهی یافتن از پذیرنده‌های شهر خود، هرگونه کالا یا خدماتی را دریافت کنند.

بانک مهر ایران اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که این طرح را با هدف کاهش مشکلات اقتصادی، افزایش قدرت خرید و البته حمایت از تولید ملی ارائه کرده است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز