بانک شهر و خدماتش را بیشتر بشناسید

«بانک شهر» در سال 1387 با مجوز بانک مرکزی و با سهامداری شهرداری‌های تهران و دیگر کلانشهرهای کشور کار خود را آغاز کرد. این بانک مواردی مانند برتری در بین بانک‌های خصوصی، جذب و حفظ مشتریان، گسترش فعالیت‌های ارزی، پایبندی به اصول و اخلاق حرفه‌ای بانکی و … را به عنوان چشم اندازی برای خود بیان می‌کند.

کاماپرس در ادامه نکاتی را از بانک شهر برای اطلاع بیشتر خوانندگان و علاقمندان به این مجموعه منتشر می‌کند؛

1. بانک شهر با سرمایه‌ای معادل هزار و 500 میلیارد ریال شروع به کار کرد. هم اکنون مدیریت این مجموعه بانکی با احمد درخشنده است.

2. این بانک در قالب انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ارزی و دیگر اقدامات بانکی قانونی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. خدمات بانکداری الکترونیکی این مجموعه در قالب‌های دسترسی شهر، پیشخوان شهر، شهرکارت و درگاه شهر به متقاضیان عرضه می‌شود.

آریاک سفر

4. سهام بانک شهر با نماد «وشهر» در بازار پایه نارنجی فرابورس عرضه می‌شود. سهام این بانک در بخش واسطه گری‌های مالی و پولی، قسمت سایر واسطه گری‌های پولی قرار دارد.

5. این مجموعه تا بهمن ماه سال گذشته 421 هزار و 725 عدد کارت صادر کرد. تعداد خودپردازهای این بانک در تاریخ ذکر شده، 2 هزار و 698 دستگاه و تعداد پایانه شعب آن 683 پایانه بود.

6. شهرداری‌های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، قم، کرج، شیراز، قزوین و مجموعه‌هایی مانند پتروشیمی مهر- سهامی خاص-، صندوق بازنشستگی شهرداری تهران و … از سهامداران بانک شهر هستند.

7. میانگین دفعات معامله سهام بانک شهر در یک سال گذشته هزار و 396 مرتبه بود. از لحاظ ارزش معاملات نیز سهام این مجموعه در 12 ماه اخیر، رتبه 65 را کسب کرده است.

8. شرکت‌های توسعه ساختمانی شهر آتیه، نوسازان شهر تهران، کارگزاری شهر، تامین سرمایه تمدن، راهبرد هوشمند شهر، توسعه و نوآوری شهر و … از مجموعه‌های تابعه بانک شهر هستند.

9. این مجموعه نشریه داخلی خود را به صورت الکترونیکی و چند رسانه‌ای با نام «شهر آوا» به صورت ماهیانه منتشر می‌کند.

10. بانک شهر در یک سال گذشته با شهرداری مشهد در اجرای پروژه‌های این منطقه همراهی موثری داشته است. همچنین در سال ،1399 این مجموعه در راستای کمک به واحدهای تولیدی در تمامی استان‌ها اعلام آمادگی کرد.

11. این مجموعه تاکنون افتخاراتی مانند سیمرغ زرین مدیر برتر سال 1393، تندیس ششمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، یادبود چهارمین کنفرانس ملی مدیریت هزینه، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و … را کسب کرده است.

12. چراغ‌های ساختمان مرکزی این بانک در سال جاری همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین» یک ساعت خاموش شد. این اقدام در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی تعریف شده این مجموعه، به منظور حفاظت از زمین و برای اشاعه این فرهنگ انجام گرفت.

مرتبط با : بانک شهر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز