بانک سپه آماده ادغام بانک‌ های وابسته به نیروهای مسلح

مدیرعامل بانک سپه از نهایی شدن برنامه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش کاماپرس ، چند سال از برنامه بانک مرکزی برای ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح می‌گذرد اما به تازگی این برنامه در حال نهایی شدن است. نخستین بار در سال 96 بود که طرح ادغام  «بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح» مطرح شد تا اینکه در سال 97 این طرح با صدور اطلاعیه رسمی بانک مرکزی در دستور کار قرار گرفت. به گفته مدیرعامل بانک سپه اجرای این امر در ابتدا نیازمند کسب مجوز از مراجع ذی ربط و پس از آن پایبندی مدیران و کارکنان بانک ها به اجرای آن است.

پیش از این نیز مدیرعامل بانک سپه برای همراهی پرسنل بانک‌ها برای اجرای این طرح، به آنها وعده داده بود که نیرویی تعدیل نخواهد شد و کارکنان مازاد جذب بخش های ستادی بانک می‌شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در جلسه با حضور عباس معمار نژاد معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین فرهاد حنیفی معاون نظارت بانک مرکزی که به منظور بررسی روند ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی مفصل از روند برنامه ریزی و اجرای این مأموریت ملی اظهارداشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته انتظار داریم در صورت کسب مجوز از مراجع ذیربط تا پایان اردیبهشت ماه حداقل دو بانک از مجموع بانکها و موسسه مالی وابسته به نیروهای مسلح رسما به بانک سپه ملحق شوند.

چقازردی اظهار داشت: اگر امروز این وظیفه خطیر و مأموریت ملی همانگونه که به درستی و به حق از سوی معاون محترم نظارتی بانک مرکزی بیان شد بدون کوچکترین حاشیه و مشکل به سرانجام خود نزدیک می شود به دلیل همدلی، انسجام و تلاش شبانه روزی و جهادگونه همه ارکان درگیر و ذیربط این ادغام و راهبری مطلوب بانک مرکزی به عنوان مسئول اجرای طرح ادغام است.

آریاک سفر

* باور مدیران و کارکنان به ماموریت ملی ادغام

مدیرعامل بانک سپه افزود: هم کارکنان و مدیران بانک سپه و هم مدیران و کارکنان بانکهای ادغامی به این باور مهم رسیده اند که اجرای این طرح استراتژیک و ملی به نفع سیستم پولی و در مجموع به نفع نظام اقتصادی کشور است.

* ثبت تجربه گرانبهای ادغام در تاریخ بانکداری ایران

چقازردی با مهم توصیف کردن فعالیت صورت گرفته در طرح ادغام تصریح کرد: این تجربه می تواند به عنوان مجموعه اقدامات گرانبها و منحصر به فرد چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ گستردگی و پیچیدگی کار در تاریخ بانکداری کشور به ثبت برسد.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه پروژه ای مشخص برای مستند سازی نحوه اجرای این طرح در بانک سپه تعریف شده است گفت: آیندگان باید بدانند چگونه بانک سپه به اتکا نیروهای متخصص و متعهد خود انهم در سخت ترین شرایط در کنار انجام سایر وظایف خطیر خود با همراهی مثال زدنی سایر بانکها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح توانست به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

* تدوین استراتژی کاملا بومی در بانک سپه

سیدمهدی حسینی؛ عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه از همان ابتدا با درک اهمیت و پیچیدگی کار به دلیل عدم وجود تجربیات مشابه در این سطح سعی در تدوین و تهیه برنامه و استراتژی کاملا بومی پرداخت.

وی تعریف برنامه ادغام در پنج مرحله ،تدوین راهبرد ادغام، غربال گری هدف، بررسی و تحلیل، برنامه ریزی و یکپارچه سازی و اجرای یکپارچه را اولین قدم محکم و استوار بانک سپه در راه اجرای ماموریت خطیر و ملی ادغام برشمرد.

 

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بانک سپه آماده ادغام بانک‌ های وابسته به نیروهای مسلح

  1. حامد گفته:

    زود این ادغام انجام بدهید تا که این بانک ا نصاری ها اختلاص کنند شهری چون قزوین طرف مهر استخدام آن خشک نشده با اختلاصی که از بانک انصار نصیب او شده خانه چند میلیادی و اتومبیل آنچانی به وجود برکت این سفره نصیب او شده
    زمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز