بانک رفاه کارگران و خدماتش را بیشتر بشناسید

«بانک رفاه کارگران» در سال 1340 با سرمایه 400 میلیون ریال به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این بانک با هدف ارائه کلیه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه و ایجاد تسهیلات لازم برای طبقه کارگر فعالیت می‌کند. چشم انداز این مجموعه برای سال 1404، تبدیل شدن آن به عنوان نوآور در بانکداری دیجیتال و سرآمد در بانکداری جامع است.

در ادامه این مطلب، کاماپرس مجموعه نکاتی را از بانک رفاه برای آگاهی عموم خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. تعداد نیروی انسانی بانک رفاه کارگران تا بهمن ماه سال گذشته، 9 هزار و 777 نفر بود. این مجموعه هزار و 28 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. مدیریت این بانک با اسماعیل لله گانی است.

2. این مجموعه هزار و 27 واحد صف، 33 اداره امور شعب، 43 اداره مرکزی و 16 بخش مدیریت امور دارد.

3. بانک رفاه در قالب انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی و خدمات ارزی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

4. اقدامات ارائه شده در حوزه اینترنت بانک، تجارت الکترونیک، سامانه‌های الکترونیکی، سرویس‌های مالی الکترونیکی، تلفن بانک و همراه بانک، سرویس‌های اطلاع رسانی و سایر فعالیت‌های الکترونیکی- بانکی در حوزه خدمات الکترونیک این بانک قرار می‌گیرند.

5. شرکت‌های صرافی رفاه، ساختمانی توسعه رفاه پردیس، توسعه فناوری رفاه پردیس، داده پردازی ایران، پتروشیمی امیر کبیر، کارگزاری بیمه رفاه فرازان و … مجموعه‌های وابسته به بانک رفاه هستند.

6. سهام بانک رفاه با نماد «ورفاه» در بازار پایه نارنجی فرابورس ثبت شده است. سهامداران عمده این مجموعه نیز مجموعه‌های تامین اجتماعی، رفاه گستر تامین اجتماعی- سهامی خاص-، رفاه و گردشگری تامین- سهامی خاص- و … اعلام شدند.

7. این بانک تاکنون توانسته تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی سال 1393، نشان برنزی تعاملات الکترونیکی، جایزه تعالی منابع انسانی سال 1397، لوح سپاس «روابط عمومی برتر» سال 1398 در بخش تکریم ارباب رجوع و … را کسب کند.

8. این مجموعه ماهنامه‌ای را به نام «ماهنامه رفاه» به صورت الکترونیکی منتشر می‌کند. در این ماهنامه دستاوردها، خدمات، برنامه‌ها و سایر موارد مرتبط با بانک و مطالب بانکی و مالی ارائه می‌شود.

9. این بانک سال گذشته در همایش شرکت‌های برتر ایران به عنوان هفتمین شرکت برتر ایران شناخته شد. سال 1399 مدیرعامل بانک رفاه در سومین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی- سی.اس.آر-، به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

10. شرکت در پویش مردمی حمایت از آموزش رایگان کودکان کار، با عنوان پویش مردمی «خورشید برکت» در سال گذشته، یکی از کارهای این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بود.

11. این بانک تا بهمن ماه سال قبل، بالغ بر 3 هزار و 104 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط اعطا کرد. همچنین این مجموعه در زمان ذکر شده، تعداد 45 هزار و 761 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت .

12. این مجموعه تا بهمن ماه سال گذشته، 9 میلیون و 733 هزار و 123 عدد کارت برای مشتریان خود صادر کرد. تعداد دستگاه خودپرداز بانک رفاه در زمان مذکور، 3 هزار و 430 خودپرداز و پایانه شعب آن 2 هزار و 78 پایانه بود.

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز