بانک توسعه تعاون را بیشتر بشناسید

لست سکند

بانک توسعه تعاون از سال 1387 با اهدافی مانند حضور فعال و ایفا نقش موثر تعاونی‌های در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … کار خود را آغاز کرد.

کاماپرس سعی دارد در چند نکته به معرفی بیشتر بانک توسعه تعاون برای خوانندگان این گزارش بپردازد؛

1. بانک توسعه تعاون در حال حاضر با مدیریت حجت‌اله مهدیان در حال فعالیت است. بیش از 3 هزار و 500 نفر در بخش‌های مختلف این مجموعه مشغول به کار هستند.

2. طرح‌های ویژه بانک، سپرده‌ها، فعالیت‌های ارزی، تسهیلات و حوزه فعالیت اینترنتی، پرداخت‌های الکترونیکی و کارت از مجموعه خدمات ارائه شده توسط این بانک است.

3. بانک توسعه تعاون در سال 1399، مجموعاً 8 میلیون و 195 هزار و 238 کارت صادر کرد. این مجموعه 709 شعبه در سراسر کشور دارد و تعداد خودپردازهای آن در سال گذشته هزار و 272 دستگاه اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

4. محصولات الکترونیکی این بانک شامل کارت بانکی، همراه بانک، خودپرداز، تلفن بانک، پایانه فروش و … است.

5. مجموعه‌های خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، گروه مالی توسعه تعاون، کارگزاری بیمه پوشش «توسعه تعاون»، صرافی توسعه تعاون و همچنین شرکت‌های «واسپاری توسعه تعاون و سمات» از زیر مجموعه‌های این بانک هستند.

6. توسعه تعاون در ماه گذشته 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرد. بانک توسعه تعاون ایلام از ابتدای سال 1399 تا پایان آذرماه سال مذکور، بیش از 830 هزار میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه داد.

۷. سال گذشته شعب کهگلیویه و بویر احمد این مجموعه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به زلزله زدگان سی سخت کمک‌های مالی ارائه کرد.

۸. سامانه‌های بانکداری مجازی، ثبت چک‌های صیادی و احکام قضایی این مجموعه در بهمن‌ماه سال گذشته رونمایی شد. در زمان مشابه شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون سامانه صدور بیمه‌نامه خود را نیز در دسترس همگان قرار داد.

۹. این مجموعه به دلیل انجام اقداماتی در حوزه مسئولیت اجتماعی و ارائه تسهیلات اشتغال زایی، در سومین اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی مورد تقدیر واقع شد.

۱۰. این بانک در اسفندماه سال گذشته، به منظور انجام دور جدید حمایت‌ از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، تسهیلات بانکی ارائه شده به مشاغل مرتبط با ورزش و جوانان را امهال کرد.

۱۱. این مجموعه نشریه‌ای الکترونیکی به نام توسعه تعاون را به صورت ماهیانه منتشر می‌کند. آخرین شماره این نشریه با موضوع مشتری مداری و شناسایی نیازهای واقعی، در ماه گذشته انتشار پیدا کرد.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز