بالاخره قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟/ دارندگان بیت کوین صبر کنند

قیمت بیت کوین طی هفته اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته، حتی طی 24 ساعت صعود و نزول‌های عجیبی را به ثبت رسانده است. در حال حاضر این رمزارز معروف 45 هزار و 281 دلار شده که این میزان نسبت به روز گذشته 494 دلار رشد کرده. شاید این رشد قیمتی بیت کوین، به دلیل قرار گرفتن آن در ناحیه تراکم گسترده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اعلام پنتر برنت، معامله گر معروف بازارهای مالی، اکنون بیت کوین در بازار گاوی ماه فوریه قرار ندارد. به عقیده برنت، ارز دیجیتال شماره یک بازار، در ناحیه تراکم گسترده قرار گرفته که با اوج قیمتی که ماه فوریه به آن رسیده بود، شروع می‌شود. وی بیان کرده که معامله براساس فومو در نواحی تراکم، احتمالا گران تمام شود. فومو خلاصه عبارت «ترس از دست دادن» است. فرد دچار فومو به خاطر ترس از دست دادن فرصت خیالی خود، اقدام به انجام یک کار هیجانی می‌کند. این کار ممکن است سود خوبی برای او داشته باشد یا ضرر سنگینی را به وی تحمیل کند. فومو در بازارهای سرمایه‌ای در واقع ترس از دست دادن فرصت‌های مناسب محسوب می‌شود که بسیار هم در این بازارها رایج است.

آریاک سفر

اثر اقدامات دولت هند و کره جنوبی بر افت نرخ بیت کوین

قاعدتا در کاهش قیمتی بیت کوین، تصمیمات سختگیرانه اخیر کشورهای هند و کره جنوبی بی‌تاثیر نبوده است. به گزارش سی.ان.بی.سی، دولت هند که پیش از این به دلیل مخالفت داخلی از طرح ممنوعیت فعالیت‌های رمزارزها عقب نشینی کرده بود، اکنون در حال تهیه برنامه‌ای برای دریافت مالیات از خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. ضمن اینکه احتمال می‌رود ممنوعیت ارزهای دیجیتالی خصوصی هم بخشی از این طرح باشد.

اخبار غیرموثقی هم از کشور کره جنوبی منتشر شده که طبق آن احتمال تعطیلی دو سوم صرافی‌های ارائه دهنده خدمات ارزهای دیجیتالی در این کشور وجود دارد. این دو خبر از دیگر عوامل موثر در کاهش زیاد قیمت بیت کوین بودند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز