باشگاه پرتغالی مهدی طارمی را با 20 میلیون یورو معاوضه نکرد!

رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد 20 میلیون یورویی میلان برای خرید مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و پورتو، خبر دادند. البته پورتو این پیشنهاد را نپذیرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میلان از مدت‌ها قبل علاقمند جذب طارمی بود و حتی شایعاتی درباره پیشنهاد 30 میلیون یورویی از جانب این باشگاه منتشر شد. اما اکنون این باشگاه به صورت رسمی با ارائه مبلغ پیشنهادی 18 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش، خواهان جذب طارمی شده است. هر چند باشگاه مطرح پرتغال این پیشنهاد را رد کرده و مبلغ اعلامی را بسیار کم می‌داند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

باشگاه پورتو قبلا اعلام کرده بود که حاضر به نقل و انتقال طارمی نیست و در صورتی که تیمی مایل به جذب این بازیکن باشد باید 35 میلیون یورو هزینه کند. به نظر باشگاه پورتو علاقه ندارد تا طارمی را به راحتی از دست بدهد. این بازیکن فصل قبل نقش مهمی در لیگ پرتغال داشت و به عنوان موثرترین بازیکن تیم پورتو شناخته شد. وی در فصل گذشته لیگ پرتغال موفق به ثبت 20 گل و 12 پاس گل شد.

آریاک سفر

نظر بازیکن باسابقه پورتو درباره مهدی طارمی

پیش‌تر رودولفو ریس، بازیکن سابق تیم پورتو، اعلام کرده بود: مهدی طارمی بازیکن مهمی است که پورتو نمی‌تواند مانند وی را در بازار پیدا کند. به اعتقاد ریس، طارمی یک گلزن است و باید به هر قیمتی حفظ شود. طارمی تا پایان فصل 2023 و 2024 با پورتو قرارداد دارد.

شروع درخشش طارمی در فوتبال ایران با بازی وی در تیم پرسپولیس اتفاق افتاد. وی سال 1393 و در زمان سرمربی گری علی دایی بازی در پرسپولیس را آغاز کرد. اکنون این بازیکن ایرانی برای سومین فصل پیاپی در باشگاه پورتو حضور دارد و نام وی به عنوان یکی از بازیکنان اثرگذار در اروپا مطرح شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز