باشگاه را به خانه بیاور

اکنون حدود یک سال و نیم است که کرونا دامن‌گیر زندگی همه ما شده است. کرونا با آمدنش بسیاری از مکان‌ها را تعطیل کرد، یکی از این مکان‌های تعطیل‌شده، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بودند. کسانی که اوقات خود را در آنجا می‌گذراندند، نگران سلامتی خود بودند و این باعث شد که موج ورزش در خانه به راه افتد.

در اینوتکس امسال هم که چیزی به برگزاری آن در پاک فناوری پردیس نمانده است، راه حلی برای اهمیت دادن به سلامتی بدون حضور در مکان‌های مربوطه ارائه می‌شود. این طرح تحت عنوان شادزی، توسط مدیرعامل آن، نسا صادقی، معرفی می‌شود.

کاماپرس، در ادامه به معرفی بیشتر شادزی و امکانات آن می‌پردازد.

شاد و سالم زندگی کن

شادزی پلتفرم رزرو و ثبت نام آنلاین در حوزه سلامتی و ورزش است که از سال 1397 شروع به کار کرد و طی این 2 سال علاوه بر اقدامات اولیه از جمله تامین زیرساخت‌های اولیه، حدود 500 باشگاه، مربی و کسب و کار حوزه ورزش و سلامتی را جذب کرد.

آریاک سفر

شما در شادزی می‌توانید نزدیک‌ترین باشگاه‌ها و مربی‌های خود را پیدا کنید و حتی از شهریه کلاس‌ها مطلع شوید، سپس کلاس ورزشی خود را رزرو و ثبت نام کنید. همچنین شادزی تمام این قابلیت‌ها را برای مربی‌های آنلاین نیز فراهم کرده است تا بتوانید در منزل با مربی خصوصی خود به صورت برخط به ورزش بپردازید. علاوه بر حوزه ورزش، شما در شادزی می‌توانید به صورت کاملا آنلاین خدماتی در حوزه سلامت همچون مشاوره و روانشناسی، مراکز تغذیه، ماساژ و طب سوزنی را رزرو کنید.

شادزی آمده است تا بستری آنلاین برای مخاطبان ورزش و سلامتی فراهم کند تا این افراد حتی باوجود محدودیت‌ها بتوانند به اطلاعات فعالان این دو حوزه دسترسی داشته باشند و علاوه بر آگاهی، امکان سفارش، رزرو و ثبت نام را در اختیارشان باشد.

چالش‌هایی درون و بیرون سازمان

شادزی قصد داد تا در آینده نه چندان دور به بهترین مرجع برای مشتریان جهت دسترسی به خدمات ورزشی، سلامتی، بهداشتی و زیبایی تبدیل شود تا جامعه‌ای سالم‌تر و شادتری را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

با این وجود، این پلتفرم چالش‌هایی را در فضای استارتاپی خود همچون حفظ منابع انسانی پیش رو دارد. همچنین در خارج از فضای استارتاپ با چالش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مسائل مربوط به تکنولوژی مواجه است چراکه این فرهنگ تکنولوژی برای مخاطبان نو و غیر ملموس است.

 

مرتبط با : شادزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز