باشگاه استقلال تهران با «های وب» قرارداد 80 میلیاردی بست

لست سکند

های وب از شرکت های مهم حوزه فناوری اطلاعات بورس تهران در مزایده انتخاب کارگزار اقتصادی باشگاه استقلال برنده شد و با آبی پوشان پایتخت قراردادی با کف درآمدزایی 80 میلیاردی بست.

به گزارش کاماپرس باشگاه استقلال که بر اساس گفته های مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در مراحل پایانی واگذاری و عرضه اولیه سهام در فرابورس قرار دارد با یکی از شرکت های مهم حوزه فناوری اطلاعات کشور به یک توافق اقتصادی دست یافت.

بنا به اعلام بورس پرس، شرکت داده گستر عصرنوین- های وب – از برنده شدن در مزایده انتخاب کارگزار اقتصادی باشگاه استقلال خبر داده است.

ایمان میری مدیرعامل های وب اعلام کرد: این شرکت به عنوان کارگزار اقتصادی باشگاه استقلال برای مدت 3 سال (سه فصل لیگ برتر فوتبال) ، انتخاب شده است.

موضوع مشارکت های وب و استقلال در این قرارداد به شرح ذیل است:

راز آسمان پایتخت

1- واگذاری انحصاری امتیاز هر نوع استفاده و بهره برداری از عنوان حامی تیم‌های استقلال

2- اعطای حق انحصاری استفاده از نام تجاری باشگاه به شرکت برای ارائه محصولات الکترونیکی، محتواها، کالاها و خدمات متعلق به باشگاه و برای فروش محصولات و خدمات اپراتورهای شبکه

3- اعطای حق انحصاری به شرکت برای ارائه خدمات پرداخت همراه بر بستر پیامک، کد دستوری، GPRS، اپلیکیشن و دیگر روش های پرداخت در بسترهای شبکه بانکی و یا اپراتورهای شبکه انتقال به منظور فروش محصولات الکترونیکی و غیر الکترونیکی، فروش بلیت الکترونیکی و غیر الکترونیکی و دیگر اقلام مربوط به باشگاه و محتواها یا جمع آوری کمک های نقدی هواداران از طریق سامانه و اپلیکیشن

4- کلیه فعالیت های درآمدزا غیر مندرج در موارد فوق که در چارچوب قوانین و اساسنامه باشگاه قابل تعریف باشد.

شایان ذکر است کف تضمین درآمد سالانه که باید از ظرف کارگزاری به باشگاه پرداخت شود 80 میلیارد تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : استقلالهای وب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در ورزش ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

1 دیدگاه برای “باشگاه استقلال تهران با «های وب» قرارداد 80 میلیاردی بست

  1. محمد مژده گفته:

    من میخوام کارهامو با های وب انجام بدم که یه درآمدی باشه برای استقلال ؟چیکار باید بکنم ؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز