بازی اتاق فرار ، یک تجربه فراموش نشدنی!

لست سکند

اتاق فرار برای کسانی که اهل بازی‌های گروهی و هیجان‌انگیز هستند، یک نام آشنا و مهیج محسوب می‌شود. طرفداران بازی اتاق فرار همواره به دنبال مراکز حرفه‌ای برگزارکننده این بازی می‌گردند تا هر بار، اتاق فرار بهتری را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرگرمی و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعه «تایم فور فان» با تیم حرفه‌ای خود در تلاش است تا اطلاعات مربوط به اتاق فرارهای محبوب کشور را در سایت خود جمع‌آوری کند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که شرکت‌کنندگان آن باید مجموعه‌ای از معماها و پازل‌ها را حل کنند تا به هدف مورد نظر برسند. این معماها با استفاده از سرنخ‌ها و راهنمایی‌هایی که در حین بازی وجود دارند، حل شده و یک ماجراجویی واقعی محسوب می‌شود.

اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح و از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شد. رشد خلاقیت و افزایش فعالیت بدنی از مزیت‌های این بازی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. به علاوه، اتاق فرار یک بازی گروهی (معمولاً 6 نفره) است که باعث همیاری بیشتر شرکت‌کنندگان خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

شاید در وهله اول، اتاق فرار بازی ساده‌ای بنظر برسد؛ اما معماهای مطرح شده درجه سختی متفاوتی دارند و شرکت‌کنندگان با محدودیت زمانی هم مواجه هستند. در برخی از مراکز برگزارکننده این بازی، اتاق فرارها با زمینه و داستان ترسناک آمیخته شده است و هیجان بازی را دو چندان می‌کنند.

این بازی‌ها اغلب در فضاهایی ساختگی شبیه به سلول انفرادی، خانه متروکه، زندان، فضاپیما و … اجرا می‌شوند تا هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک باشند. بعضی اوقات وسایل بسیار ساده و به دردنخور، کدهایی به شرکت‌کنندگان می‌دهد که باعث کمک در حل معماها می‌شود. بنابراین، در هنگام شرکت در بازی اتاق فرار از چیزهای ساده به راحتی عبور نکنید!

بهترین اتاق فرار را از کجا پیدا کنیم؟

اگر عبارت اتاق فرار را در اینترنت جستجو کنید با مجموعه‌های زیادی روبرو می‌شوید که کار شما را برای انتخاب بسیار سخت خواهد کرد. وبسایت تایم فور فان، این کار را برای علاقمندان به این بازی راحت کرده است.

تایم فور فان، مجموعه ارزشمندی از بهترین اتاق فرارهای کشور را جمع‌آوری کرده است و علاقمندان می‌توانند بازی مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنند.

همچنین، کاربران با ثبت نظرات خود می‌توانند علاوه بر کمک به بهبود روند بازی، سایر کاربران را از نقاط قوت و ضعف اتاق فرار مورد نظر مطلع کنند. مهم‌ترین ویژگی وبسایت تایم فور فان، صفحه نقد تخصصی اتاق‌های فرار است.

تایم فور فان، تیم نقد خود را به مجموعه‌هایی که بازی آنها در این سایت ثبت شده است، می‌فرستد تا به بررسی ابعاد مختلف بازی بپردازند. این تیم قبلاً با نام «برک اوت کینگز» شناخته می‌شدند و در همه بخش‌های مختلف بازی‌سازی تخصص دارند.

تایم فور فان معمولاً چند روز بعد از مراجعه این تیم تخصصی، تیم ناشناس خود را به بازی می‌فرستد تا در صورت مغایرت جزئیات، تفاوت به تیم اطلاع داده شود. تمامی نقدها و اطلاعات پس از بررسی و صحت‌سنجی بر روی وبسایت قرار می‌گیرد. البته این مجموعه فقط مختص تهرانی‌ها نیست و در بسیاری از شهرها پوشش گسترده دارد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.t4f.ir یا صفحه اینستاگرامی تایم فور فان به آدرس t4f.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز