بازیگر 90 میلیون دلاری فیلم های اکشن و همسرش کرونا گرفتند

لست سکند

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر هالیوود در سال گذشته که اغلب در فیلم های اکشن ایفای نقش می کند اعلام کرد خود و تمام اعضای خانواده اش به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند.

به گزارش کاماپرس، کرونا این بار گریبان یکی از مشهورترین و ثروتمندترین بازیگران دنیا را گرفته و او و خانواده اش را درگیر قرنطینه و درمان این بیماری کرده است.

تست کرونای این بازیگر درحالی مثبت اعلام شده که وی با درآمد حدود 90 میلیون دلاری در سال گذشته پردرآمدترین بازیگر هالیوود بوده و قطعا از امکانات فراوانی برای پیشگیری از این بیماری برخوردار بوده است.

جانسون که این خبر را با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرده است در این باره می گوید: می خواهم جزئیات تازه ای از تجربیاتی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم ارائه دهم. خبر این است که آزمایش های انجام شده توسط همسر من لارن به همراه دو فرزندم و همین طور خود من برای ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

کرونا سخت است حتی برای دواین جانسون!

راز آسمان پایتخت

وی افزود: باید بگویم که این موضوع یکی از پر چالش‌ترین و سخت‌ترین مسائلی بود که ما به عنوان خانواده باید تحمل می کردیم. قبلا هم شرایط سخت را تجربه کرده ام، اما مثبت شدن تست کرونا با برداشتن یک خراش یا آسیب دیدگی خیلی بزرگ کاملا متفاوت است.

بازیگر مطرح فیلم های اکشن در ادامه تایید کرد که حال او و خانواده اش رو به بهبودی است و مراحل درمان را پشت‌سر می گذارند. جانسون در ادامه دنبال کننده‌های خود را به رعایت نکات بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک ترغیب کرد. این چهره مشهور هالیوودی گفت: ماسک استفاده کنید، ما ماه‌ها در قرنطینه بودیم و هر روز از ماسک استفاده می‌کردیم.

اخبار مهم و جذاب روز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز