5 بازیگر فیلم های اکشن که بدلکار ندارند

استفاده از بدلکاران ماهر به جای بازیگران اصلی یک ترفند رایج در سینما و به‌خصوص ژانر اکشن است. با این حال در بسیاری از شاهکارهای سینمایی بازیگران ترجیح دادند خود این صحنه های خطرناک را بازی کنند. در این مطلب به معرفی پنج مورد از معروف‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

تام کروز

این بازیگر آمریکایی مشهور در سرتاسر سریال‌های Mission: Impossible و Top Gun از بدلکاری صرف نظر کرد. او به طرز باورنکردنی از برج خلیفه دبی بالا رفت و به هواپیمای در حال بلند شدن چسبید که سینما دوستان را به حیرت واداشت.

تام کروز-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

جکی چان

بازیگر محبوب سینمای چین و آمریکا به انجام صحنه‌های خطرناک فیلم‌هایش شهرت دارد. از جمله بالا رفتن از اتوبوس در حال حرکت و سر خوردن از ساختمان، او حتی در دهه ۷۰ میلادی گروه بدلکاران حرفه‌ای خود را تشکیل داد.

آریاک سفر

جکی چان-کاماپرس

آنجلینا جولی

این ستاره محبوب هالیوودی نیز تا حد ممکن بدلکاری صحنه‌های فیلم‌هایش را شخصا برعهده گرفت. او در فیلم Wanted برای یک صحنه تیراندازی از ماشین در حال حرکت آویزان شد و در فیلم‌های Tomb Raider و The Who Wish Me Dead جسارت خود را به نمایش گذاشت.

آنجلینا-کاماپرس

آرنولد شوارتزنگر

کمتر کسی است که از بدلکاری‌های حیرت‌انگیز او خبر نداشته باشد. آرنولد فاش کرد در یکی از این صحنه‌ها در ارتفاع ۲۷ متری پشت بام یک هتل سوار بر یک اسب وحشی فیلمبرداری انجام داده است.

آرنولد-کاماپرس

کیانو ریوز

بدون شک این لیست بدون ذکر نام کیانو ریوز لطفی نخواهد داشت. او در بهترین فیلم‌هایش از جمله The Matrix و John Wick خودش بدلکاری‌های پرهیجان و خطرناک را برعهده گرفت که جذابیت صحنه‌ها را دوچندان می‌کند.

کیانو-کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “5 بازیگر فیلم های اکشن که بدلکار ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز