بازیکن برزیلی استقلال وارد تهران شد

رافائل سیلوا، فوتبالیست برزیلی که سابقه حضور در عربستان را در کارنامه دارد، وارد تهران شد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از باشگاه استقلال این بازیکن 29 ساله، مدافع است و 193 سانتی‌متر قد دارد. او که پیش از این با بازی در باشگاه الفیصلی سابقه حضور در خاورمیانه را کسب کرده، از 18 بازی ابتدایی این باشگاه در لیگ حرفه‌ای عربستان در 13 دیدار به میدان رفته است. رافائل هرچند مدافع است اما یک گل نیز در برابر الهلال عربستان برای تیم خود به‌ثمر رسانده است. او در بازی سوپرجام عربستان مقابل الهلال ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت.
رافائل در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال به عنوان دو بازیکن سرباز این تیم می‌تواند در ترکیب تیم قرار گیرد. او علاوه بر برزیل و عربستان سابقه بازی در سری ب پرتغال را نیز دارد.

مطالب مهم امروز را بخوانید:

بنابه اعلام باشگاه استقلال، رافائل آخرین بار در اول بهمن‌ماه با پیراهن الفیصلی به میدان رفت. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی‌گذرد.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که همراه اول و بیمه‌دات‌کام در فصل جاری از استقلال حمایت مالی می‌کنند. به نظر می‌رسد این تیم برخلاف سال‌های قبل، در فصل جاری از مشکلات مالی رنج نمی‌برد.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز