مهران مدیری و یک دورهمی عجیب و غریب

اولین تیزر فصل پنجم برنامه دورهمی روز گذشته منتشر شد. مهران مدیری مجری این برنامه اعلام کرده سری جدید دورهمی یک مسابقه عجیب و مهیج است.

به گزارش کاماپرس، سری جدید برنامه دورهمی مهران مدیری در قالب مسابقه آماده می شود و ربطی به برنامه های قبلی که بیشتر مصاحبه محور بود، ندارد. مهران مدیری در قسمت آخر فصل چهارم دورهمی اعلام کرد ،فصل پنجم این برنامه یک مسابقه مهیج، جذاب و عجیب درباره ادبیات، موسیقی، تئاتر، سینما، نقاشی، هنرهای تجسمی و تاریخ است. در این مسابقه از بازوی روباتیک استفاده می‌شود و تمرکز روی سؤالات فرهنگی‌ و سینمایی است.

سری جدید برنامه دورهمی در حالی آماده می شود و احتمالا یک ماه دیگر از شبکه نسیم پخش می شود که مخاطب تجربه خوبی از این برنامه دارد.حتی به رغم تکراری شدن،دورهمی جزو برنامه های پرمخاطب تلویزیون بود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مهران مدیری در حال حاضر سریال دراکولا را در شبکه نمایش خانگی دارد. سریالی که به گفته بیشتر منتقدان اصلا موفق نبوده و نتوانسته رضایت مخاطبان همیشگی مدیری را به خود جذب کند.

آریاک سفر

با این اوصاف کارشناسان تلویزیونی پیش بینی می کنند سری جدید مسابقه دورهمی با این که کپی مسابقات خارجی است اما ،این شانس را دارد که مورد توجه قرار بگیرد.علاوه بر هیجانی که مسابقه دارد،نباید از توان مهران مدیری در اجرا گذشت.

او یکی از بهترین استندآپ کمدینهای تلویزیون است که همزمان می تواند در مواجهه با مهمانها ، فضایی گرم و همراهی برانگی ایجاد کند.مسابقه هایی که او در دورهمی با حضور شرکت کننده ها برگزار می کرد همیشه جذاب بود و مورد توجه قرار می گرفت. به همین دلیل برنامه جدید دورهمی که یک مسابقه مهیج است می تواند دوباره به این بازیگر و کارگردان با سابقه طنز فرصت خودنمایی بدهد.

لازم به ذکر است، زمان پخش مسابقه دورهمی هنوز مشخص نیست، اما گفته می شود این برنامه قبل از ماه محرم در شبکه نسیم پخش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز