بازگشایی مجدد 500 سینما در چین پس از کنترل کرونا

لست سکند

دولت چین با مهار گسترده شیوع ویروس کرونا مجوز بازگشایی مجدد 500 سینما که پیش‌تر به دلیل کرونا بسته شده بودند را در این کشور صادر کرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از بانی فیلم، در حالی که به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در چین در حال کاهش است، بیش از ۵۰۰ سالن سینما و  ۴۸۶ سالن تئاتر در این کشور بازگشایی شده اند. هرچند با توجه به اینکه همچنان بیشتر مردم از هراس کرونا ترجیح به ماندن در خانه دارند، انتظار می رود استقبال زیادی از نمایش عمومی فیلمها در این کشور صورت نگیرد.

روز دوشنبه، نشریه مالی Caixin اعلام کرد که تعداد سینماهای بازگشایی شده به ۵۰۷ سالن رسیده که شامل کمتر از پنج درصد کل سینماها پیش از شیوع ویروس است.

داده های مربوط به بلیت فروشی شرکت خصوصی ماویان نشان داده که سالن هایی در پنج استان افتتاح شده است؛سین کیانگ دور. شانگدونگ(استان ساحلی که بین پکن و شانگهای قرار دارد)، استان جنوبی و محاصره شده سیچوان و دو منطقه ساحلی پرجمعیت فوجیان و گوانگدونگ که با هنگ کنگ هم مرز هستند.

راز آسمان پایتخت

هر چند همین اطلاعات نشان می دهد که درآمد بلیت فروشی در کل کشور در روز جمعه کمتر از ۲۰۰۰ دلار بوده است و در فوجیان و گوانگدونگ هیچ بلیتی فروخته نشده است.

یادآور می شود امروز دوشنبه چین هیچ مورد محلی جدیدی از ایتلا به ویروس کرونا را گزارش نکرده، اما ۳۹ مورد عفونت ناشی از سرایت ویروس از خارج از کشور را تأیید کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز