بازه قیمت شیرآلات KWC چقدر است؟

چندین سال است که مصرف بهینه آب از دغدغه های اصلی مردم دنیا است و همه برای درست مصرف کردن آن تلاش می‌کنند. در این بین کارخانه‌های تولید شیرآلات نقش بسیار مهمی برای دستیابی به این هدف را بازی می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ابزارآلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

fبه گزارش کاماپرس، در همین راستا شرکت KWC سوئیس یک کارخانه مجهز به لوازم و تجهیزات مدرن تولید و برشکاری را در شهر صنعتی کاوه تاسیس کرد و به معرفی کارخانه شیرآلات KWC مشغول شد.

این شرکت در سال 1380به بهره برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این مجموعه یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان تحت لیسانس KWC سوئیس است.

محصولات متنوع kwc

مهندسین و طراحان این شرکت با ٱشنایی کامل بر متد روز جهان قطعات شیرآلات را طراحی و تولید می‌کنند. KWC قطعاتی مانند شیرآلات ساختمانی روکار، توکار، رنگی، چشمی، دیجیتالی، ترموستاتیک و…. را به خریداران عرضه می‌کند.

آریاک سفر

شرکت KWC ایران تنها نماینده رسمی این مجموعه سوئیسی در خاورمیانه است که با تولید شیرآلات با کیفیت و مطابق با نمونه های خارجی توانسته نظر خریداران را جلب کرده و به عنوان یکی از برترین برند شیرآلات در ایران شناخته شود.

شیرآلات KWC اصل را از کجا می‌توان خرید؟

به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب برند KWC فروش انواع محصولات آن نیز بالا است. یکی از روش‌های خرید شیرآلات KWC  اصل خرید از فروشگاه آنلاین ابزارینا است، این مجموعه یک فروشگاه کامل تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات ساختمانی بوده که با ارائه خدماتی مانند: ضمانت اصالت، کیفیت، قیمت، گارانتی، ارسال سریع، مرجوع یا تعویض کردن کالا به مدت 7 روز بعد از ثبت فاکتور، ارسال رایگان و پرداخت در محل برای شهروندان تهرانی در حال خدمت رسانی به مشتریان خود است. خریداران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از کاتالوگ محصولات موجود در فروشگاه ابزارینا به وب سایت رسمی این استارت آپ مراجعه کنند.

در ادامه بازه قیمت برخی از انواع شیرآلات KWC و سایر برندهای موجود در فروشگاه ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز