بازنشستگان تامین اجتماعی ؛ در مقابل بسته های ویژه دولت

حجت‌ عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حساب توییتر خود، خبر در نظر گرفتن «بسته‌های ویژه» برای بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد. این اقدام در پی دستور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، صورت گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ افزایش حقوق، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عبدالملکی بیان کرده که با توجه به دستور رئیسی درباره رفع دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی، مقرر شده بسته‌های ویژه‌ای در قالب‌های مختلف برای آن‌ها در نظر گرفته شود. به گفته وی، جزئیات این بسته‌ها به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید. وزیر تعاون اعلام کرده که دولت سیزدهم به وضعیت معیشت گروه بازنشستگان، به خصوص حداقلی بگیران، توجه ویژه‌ای دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اعلام میزان رشد حقوق حداقلی بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی

اخیرا عبدالملکی عنوان کرده که حقوق حدود 70 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی بالای 57 درصد رشد خواهد کرد. سطوحی که حداقل 10 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، افزایش حقوقی معادل 10 درصد را تجربه خواهند کرد. این مبلغ به علاوه 600 هزار تومان به حقوق بگیران 10 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد. عبدالملکی عنوان کرده که 10 درصد افزایش حقوق برای سطوح 10 میلیون تومانی با جریان رشد مستمری صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هماهنگ است.

آریاک سفر

به گفته این مقام مسئول، تمامی افزایش حقوق‌های مذکور، مصوب شده است و این مصوبات با قدرت اجرا خواهند شد. هیئت امنای تامین اجتماعی هم برحسب تصمیمی که دولت اتخاذ کرده، رفاه و دیگر مواردی که برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان مدنظر قرار می‌گیرد را تصویب و علنی خواهد کرد.

ضمنا عبدالملکی بیان کرده که جامعه اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی بیشتر از نرخ تورم افزایش حقوق داشتند. این میزان رشد مناسبی محسوب می‌شود. در حالی که 70 درصد مستمری بگیران این سازمان، حقوقشان 57 درصد رشد داشته که این میزان 16 درصد بیشتر از نرخ تورم اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بازنشستگان تامین اجتماعی ؛ در مقابل بسته های ویژه دولت

  1. بازنشسته گفته:

    ما نیازی به بسته صدقه ای نداریم . ما افزایش حقوق مصوب خودمان را می خواهیم . چرا می خواهید مردم دستشان را بسوی شما دراز کنند و گدا پروری راه انداختید؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز