بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر تایلند در تور تایلند

تایلند در آسیای جنوب‌شرقی، کشوری غنی از فرهنگ و تاریخ است . کشوری مملو از معابد طلایی، سواحل درخشان و غذاهایی که در سراسرجهان مورد تحسین قرار می‌گیرد با مردمانی خندان و مهربان. اگر به دنبال راهی برای لذت‌بردن از اوقات فراغت خود هستید ، وقت آن است که سفری را به بهترین نقاط تایلند در تور تایلند رزرو کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس؛ بهترین مکان‌ها در تور تایلند را می‌توان به سه منطقه اصلی تقسیم کرد: شمال تایلند برای طبیعت، فیل‌ها و روستاهای محلی؛دشت‌های مرکزی برای اقامت در بانکوک و شهر، و جنوب تایلند برای سواحل بی‌نظیر. در ادامه مطلب به‌معرفی جاذبه‌های گردشگری تایلند پرداخته می‌شود.

مناطق دیدنی بی نظیر تایلند

بانکوک پایتخت تایلند و پربازدیدترین شهرجهان است. این شهر ترکیبی منحصر به‌فرد از مدرنیته و سنت را ارائه می‌دهد وآن را به مقصدی عالی برای سفر خانواده‌ها  یا زوج‌ها تبدیل می‌کند. کسانی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معماری و معابد باشکوه تایلند هستند، کاخ بزرگ، وات آرون و وات فو از جاذبه‌هایی هستند که باید حتما ببینند. همچنین یک تور غذاخوری برای کشف طعم‌های لذیذ منطقه قدیمی بانکوک در محله چینی‌ها در کنارسایر غذاهای محلی، یک تجربه به یاد ماندنی خوشمزه را برای افراد ایجاد می‌کند. سفرتوریستان در تور تایلند بدون گشت و گذار در امتداد کانال‌های باستانی بانکوک و بازدید از بازار شناور کامل نمی‌شود، که به آن‌ها بینشی از شیوه زندگی گذشته را ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

از چیانگ مای تا جشنواره فانوس ها

چیانگ مای، معروف به «رز شمال»، مقصدی فوق‌العاده برای سفر خانواده‌ها یا زوج‌ها است که فرهنگ، تاریخ، آرامش و هیجان را همزمان ارائه می‌کند. گردشگران  می‌توانند سفر خود را با بازدید از معبد پراتات دوی کام آغاز کنند که مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر و اطراف آن ارائه می‌دهد و سپس شهر قدیمی و بازارهای خیابانی اطراف را کاوش کنند. دیدن فیل‌ها معمولاً در صدر فهرست کارهایی است که باید درچیانگ مای انجام داد.همچنین توصیه می‌شود گردشگران جشنواره فانوس یی پنگ چیانگ مای را در اولین شب ماه کامل از دست ندهند که رویدادی عاشقانه به‌شمار می‌رود و بسیاری از زوج‌ها آرزوی آن را دارند.به لحاظ لغوی یی یعنی عدد دو و پنگ هم به معنی ماه کامل است.

پوکت یا سامویی؟

سفر تایلند گردشگران بدون بازدید از حداقل یکی از این دو جزیره زیبا کامل نخواهد بود. پوکت،همراه با کرابی و کو فی فی، در دریای آندامان (ساحل غربی) به دلیل فعالیت‌های مختلف هیجان‌انگیز و هتل‌های مناسب، بسیار موردعلاقه خانواده‌هاست. در حالی که کو سامویی، همراه با کوفانگان و کو تائو، در سواحل شرقی بین زوج‌ها بسیار محبوب است، زیرااقامتگاه‌های لوکس و فضایی آرام‌تر دارند.

همچنین می‌توان از پیاده‌روی در جنگل و برخورد با حیات‌وحش لذت برد.برای غنی‌تر کردن اقامت در تایلند، باید یک پارک ملی مانند خای نوی یا خای نوک را در سفر خود در نظر گرفت.پارک ملی خائو سوک در شمال پوکت، فرصت پیاده‌روی در جنگل و گشت وگذار با قایق در دریاچه خوش‌منظره چیو لان را فراهم می‌کند. گذراندن یک شب در کلبه بالای درخت می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز برای خانواده‌ها باشد. برای زوج‌ها نیز، اقامت در یک چادر مجلل در جنگل‌های بارانی، تجربه‌ای خاص و رمانتیک است.

بهترین زمان و روش برای خرید تور تایلند

بهترین زمان برای بازدید از بیشتر مناطق تایلند در فصول بهار و پاییز است؛ زمانی که دمای هوا مطلوب و بارندگی بسیار کم می‌شود و همچنین ازدحام جمعیت کمتر است. در ضمن، تور تایلند با هر بودجه‌ای قابل تنظیم است؛. از هتل‌های کلاس اقتصادی گرفته تا استراحتگاه‌های درجه یک، غذاهای خیابانی تا غذاهای رستوران‌ و سواحل رایگان تا گران قیمت، همه در این کشور یافت می‌شوند.

در عین حال انتخاب مناسب‌ترین هتل‌ها و ترتیب دادن بهترین فعالیت‌ها برای گردشگران، امری بسیار زمان‌بر است. یک تور با راهنما خصوصی راهی عالی برای به حداکثر رساندن زمان گردشگران است.

انتخاب تور تایلند مجموعه «قصر شیرین» باعث از بین‌بردن هر گونه خستگی برای برنامه‌ریزی و سفر می‌شود و همچنین سفری جذاب تر،بدون استرس و لذت بخش تر را رقم می‌زند.

هولدینگ قصر شیرین فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و آماده‌ی خدمت‌رسانی به افراد علاقه‌مند برای رزرو تور تایلند است. این مجموعه قصد دارد تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی مردم را با تمد‌ن‌ها و فرهنگ کشورهای گوناگون آشنا سازد.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز