بازدهی 26 درصدی بدون زیان در لبخند فارابی

لست سکند

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با گذشت حدود هفت ماه از فعالیت خود با دستیابی به بازدهی 26 درصدی، در ردیف بهترین صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله (ETF) بازار قرار گرفته است. این صندوق با مدیریت سبدگردان فارابی توانسته در این مدت دارایی‌های تحت مدیریت خود را به بیش از 500 درصد افزایش دهد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لبخند فارابی بهترین گزینه مدیریت ریسک پرتفوی

افزایش پنج برابری دارایی‌های تحت مدیریت صندوق لبخند فارابی طی هفت ماهی که از فعالیت این صندوق می‌گذرد، نشان‌دهنده افزایش محبوبیت این صندوق بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای بازار سرمایه است، چرا‌که این صندوق با توجه به ماهیت آن بهترین گزینه برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در حال حاضر است. علاوه بر این بازده 26 درصدی این صندوق سبب شده لبخند فارابی میان سایر صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله، گزینه‌ای مطمئن باشد.

اهمیت افزایش تنوع در پرتفوی

افزایش تنوع در سبد سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین عواملی است که ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد و لازم است معامله گران فارغ از میزان مهارت و تجربه این نکته را در سرمایه‌گذاری مدنظر قرار دهند. این افزایش تنوع می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری در انواع مختلف دارایی‌ها یا سهام شرکت‌هایی از صنایع متفاوت محقق شود. صندوق لبخند فارابی به‌عنوان یک صندوق قابل معامله (ETF) با امکان کسب بازدهی 26 درصدی باعث شده عده بسیاری از سرمایه‌گذاران طی مدتی کوتاه این صندوق را به‌عنوان یک دارایی کاملا بدون ریسک به سبد دارایی‌های خود اضافه کنند و از این طریق مجموع ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهند.

وجود یک صندوق درآمد ثابت با بازدهی معقول در سبد دارایی‌ها سبب می‌شود حتی در منفی‌ترین روزهای بازار هم بخشی از پرتفوی سرمایه‌گذاران مثبت باشد و از این طریق تا حدی زیان سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی

دریافت سود مرکب، روزشمار

از جمله مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی می‌توان به سود مرکب و روزشمار این صندوق اشاره کرد. در واقع با سرمایه‌گذاری در این صندوق، برخلاف سپرده‌گذاری در بانک سود به سرمایه‌ شما در پایان هر روز تعلق می‌گیرد. این در حالی است که سود سپرده‌های بانکی با توجه به حداقل موجودی حساب در آن محاسبه می‌شود.

سرمایه‌گذاری بدون ریسک

همان طور که اشاره شد سرمایه گذاری در صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی بدون ریسک است و افراد فارغ از سطح ریسک‌پذیری می‌توانند در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده از سود آن بهره‌مند شوند. علاوه بر این دیگر مزیت بدون ریسک بودن این صندوق این است که می‌توانید اطمینان داشته باشید حتی در روزهای منفی بازار نیز نمادی مثبت در پرتفوی خود خواهید داشت. بنابراین بهتر است بدون توجه به میزان ریسک‌پذیری خود حتما بخشی از سرمایه‌تان را به این صندوق اختصاص دهید.

سرمایه‌گذاری سریع و غیرحضوری

برای سرمایه‌گذاری در این صندوق کافی است درست مانند خرید سهام در بورس و با جستجوی نماد لبخند سفارش خرید خود را در فارابیکسو یا سامانه معاملات آنلاین سایر کارگزاری‌های بورس ثبت کنید.

لبخند فارابی، معاف از مالیات

سرمایه گذاری در صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی معاف از مالیات است و این موضوع سبب شده این صندوق برای سرمایه‌گذارانی که به علت قانون اخذ مالیات از سپرده‌های بانکی به‌دنبال جایگزینی بهتر برای سپرده بانکی هستند، به یک گزینه بسیار جذاب سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

جمع‌بندی

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی (ETF) با وجود اینکه تنها پنج ماه از فعالیت آن می‌گذرد با دستیابی به بازده حدود 26 درصدی و افزایش پنج برابری ارزش دارایی‌های تحت مدیریت خود توانسته به یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله در بازار تبدیل شود. همین موضوع نیز محبوبیت این صندوق را بین معامله‌گران حرفه‌ای بازار افزایش داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری فارابی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز