بازار پر نوسان بیت کوین و رمز ارزها

لست سکند

قیمت بیت کوین طبق آخرین اطلاعات بدست آمده تا ساعت 15:40، معادل 39 هزار و 104 دلار بود. این ارز خارجی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته در ساعت ذکر شده افزایش قیمت داشت.

به گزارش کاماپرس، بالاترین قیمت امروز بیت کوین 40 هزار و 734 دلار و پایین‌ترین ارزش آن 35 هزار و 19 دلار اعلام شد. معادل درصدی بیشترین نوسان امروز 9/68 درصد ثبت شد.

آخرین نرخ معامله این ارز خارجی در روز گذشته، 38 هزار و 868 دلار بیان شد. در واقع این پول خارجی در حال حاضر، 236 دلار نسبت به دیروز افزایش نرخ داشت.

قیمت بیت کوین در 30 فروردین ماه سال جاری، 56 هزار و 402 دلار بود. این ارز خارجی در زمان مشابه در سال گذشته، 9 هزار و 779 دلار ارزش داشت. اگر عملکرد این رمز ارز در یک هفته اخیر آن در نظر گرفته شود، این ارز دیجیتالی 27/83 درصد رشد منفی را به ثبت رسانده است.

راز آسمان پایتخت

نرخ رمز ارزها در طی چند روز گذشته با افت مواجه شده است. با این حال قیمت رمزارزهایی مثل بیت کوین در طول روز دچار نوسان بوده و امکان افزایش آن وجود دارد.

کارشناسان عوامل مختلفی را برای این سقوط قیمتی بیان کردند. یکی از آن‌ها هشدار سه موسسه معتبر مالی چین نسبت به پذیرش رمزارزها در پرداخت مالی یا ارائه خدمات بود. به علاوه ایلان ماسک، مدیر عامل خودروسازی تسلا در روزهای گذشته معاملات خرید محصولات این شرکت با بیت کوین را رد کرد.

عده زیادی از معامله گران اظهارات اخیر ماسک را علت ریزش قمیت در بازار رمز ارزها می‌دانند. با توجه به حرف‌های ضد و نقیض درباره رمز ارزها و اظهار نظرهای متفاوت مقامات رسمی برخی از کشورها در محدودیت فعالیت این ارزهای دیجیتالی در کشورشان، همچنان مقامات برخی کشورها در حال کار کردن روی مقررات پذیرش این ارزهای دیجیتالی هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز