بازار طلا تعطیل شد/ طلا ارزان می شود؟

لست سکند

بازار طلا بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا به مدت 15 روز تعطیل شدند.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلا در دو هفته گذشته و همزمان با جو هیجانی ناشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کاهش قیمت رو به رو بود.

آخرین قیمت هر گرم طلا 18 عیار تا قبل از تعطیلی بازار طلا 1 میلیون و 100 هزارتومان بود، حالا با تعطیلی بازار و مغازه ها رسما معاملات طلا کاهش می یابد.

برخی کارشناسان معتقدند تعطیلی بازار می تواند موجب گرانی و افزایش دوباره قیمت آن شود، حال آنکه برخی دیگر خلاف این نظر را دارند و معتقدند پس از تعطیلی، بازار خرید و فروش رونق می گیرد و طلا ارزان  می شود.

بازار طلا 15 روز تعطیل است

راز آسمان پایتخت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن تاکید براینکه بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز مشمول  محدودیت کرونایی خواهند شد، اعلام کرد که از امروز (شنبه اول آذرماه)، صنف ما نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم محمدولی در رابطه با تعطیلی دو هفته ای بازار طلا و جواهر تهران، گفت: درپی گسترش ویروس کرونا، افزایش شمار مبتلایان و تلفات ناشی از این ویروس، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعطیلی دو هفته‌ای اصناف غیرضروری را اتخاذ کرد؛ لذا طبق ابلاغ فرمانداری و اتاق اصناف تهران، کلیه واحدهای صنف طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آذرماه به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهند بود.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، این مقام صنفی تاکید کرد: براین اساس کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه اعم از واحدهای فروشنده طلا، جواهر، نقره و سکه که در خیابان‌ها و مجتمع‌های تجاری و حتی بازار تهران فعالیت دارند، ملزم به تعطیلی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز