بازار داغ پراید ۱۱۱ ، عبور هاچ بک محبوب بازار از مرز ۱۳۰ میلیون

پراید ۱۱۱ دوباره گران شد. این خودروی پرطرفدار بازار حالا با قیمت ۱۲۸ تا ۱۳۲ میلیون تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار از بازگشت دوباره دلالان خبر می دهد. بعد از کاهش قیمت دلار و انتظار خریداران برای کاهش بیشتر قیمت خودرو، بازار بی رونق و کساد شد. همین موضوع باعث شد خیلی از دلالان از بازار خودرو بروند و دنبال سرمایه گذاری در بازار دیگری باشند.

اما افزایش قیمت دلار باز هم بهانه را برای بازگشت دلالان به بازار خودرو فراهم کرده است. با وجود کاهش رغبت سرمایه گذاران و مردم به خرید خودرو، اما اثرگذاری نوسان نرخ ارز در این بازار ادامه دارد و قیمت بیشتر خودروهای پر طرفدار بازار با افزایش روبرو شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مثلا پراید ۱۱۱ که یکی از خودروهای محبوب بازار است، با قیمت ۱۲۸ تا ۱۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود. قیمت پراید ۱۳۱ هم که تا هفته پیش حدود ۱۰۷ میلیون تومان بود حالا با ۵ میلیون افزایش با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت پراید ۱۳۲ هم حدود ۱۱۵ میلیون تومان است.

آریاک سفر

پژو پارس و تیبا دو در بازار چند؟

به غیر از پراید ، بیشتر خودروهای بازار در دو روز آخر هفته گران تر از قبل شده اند. در هر حال حاضر قیمت پژو پارس سال حدود ۲۱۷ میلیون تومان است. پارس ال_ایکس 255 میلیون تومان قیمت دارد و پارس اتوماتیک با قیمت314 میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت دنا معمولی 265 میلیون تومان و دنا پلاس توربو دستی 355 میلیون تومان است. دنا پلاس توربو اتوماتیک 435 میلیون تومان قیمت دارد و پژو 206 تیپ 2 با قیمت ۱۹۸ تا ۲۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

خودرو 206 تیپ 5 حدود هم با قیمت 260 میلیون تومان فروخته می شود. سمند ال ایکس 187 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت سمند دوگانه سوز هم حدود 233 میلیون تومان است.

تیبا صندوقدار با قیمت 124 میلیون تومان معامله می شود. تیبا هاچ بک 134 میلیون تومان قمیت دارد و کوییک آر هم با قیمت 150 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز