بازار املاک منطقه 22؛ همچنان از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری

نوسانات مداوم قیمت‌ها در بازار ایران و همچنین روند رو به رشد تورم و بی‌ارزش شدن پول ملی، یکی از نگرانی‌های بزرگ و دائمی همه مردم است. به همین خاطر نه فقط سرمایه‌داران، که افراد سطح متوسط جامعه هم به محض به دست آوردن سرمایه، سعی در تبدیل آن به دارایی‌های مطمئن‌تر دارند، تا به این ترتیب با رشد تورم، سرمایه‌شان بی‌ارزش نشود.

یکی از این بازارهای مطمئن، حوزه ملک و زمین است که همیشه متقاضیان زیادی دارد و هرگز هم اشباع نمی‌شود؛ چراکه غیر از سرمایه‌گذاری، داشتن سرپناه، یکی از نیازهای اولیه انسان‌هاست. ضمن اینکه انسان تنوع طلب است و از یکنواختی خسته می‌شود. بنابراین هر از گاهی به فکر تغییر خانه و ملک می‌افتد یا بر حسب نیاز به ملکی کوچکتر یا بزرگتر نقل مکان می‌کند؛ پس این بازار همیشه پرمشتری است.

بازار مسکن به سبب ویژگی‌های مذکور و همچنین امنیت بالای آن برای حفظ سرمایه، همیشه گزینه ایمنی در دنیای سرمایه داری بوده و توانسته است خوشایندترین احساسات را برای افراد فراهم آورد؛ چیزی که در بازارهای موازی مانند ارز، طلا، بورس و خودرو بسیار کمتر شاهد آن هستیم.

سرمایه گذاری در بازار مسکن؛ کجا و چگونه؟

آریاک سفر

سرمایه گذاری در بازار مسکن مانند هر تصمیم دیگری نیازمند بررسی های متعددی می باشد تا بهترین مکان و بهترین زمان برای یک خرید مناسب را دریابیم. در میان مناطق مختلف تهران که معاملات بسیاری را برای آن شاهد هستیم؛ برخی مناطق از شرایط بهتری برای سرمایه گذاری برخوردار بوده و سرمایه‌های بسیاری را نیز حتی در شرایط نامناسب بازار به خود جذب کرده‌اند.

منطقه 22 تهران با وجود پروژه های بزرگی همچون دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایران مال؛ عملکرد بسیار خوبی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته است و روند معاملاتی بسیار خوبی را سپری می کند. این منطقه که بر اساس الگوهای نوین شهرسازی توسعه یافته است؛ به شدت در حال پیشرفت بوده و بازار پر رونقی را پیش رو دارد. املاک منطقه 22 تهران به سبب پتانسیل بالا برای رشد و شرایط مناسب منطقه از نظر فرهنگی؛ امکانات رفاهی و تفریحی و آب و هوای مطلوب؛ گزینه های بسیار خوبی برای سکونت و همچنین سرمایه گذاری بوده و قابلیت سودآوری بالایی را می توان برای آن ها متصور شد.

برخی از محلات منطقه 22 پروژه‌های بسیار معتبر و با کیفیتی را در خود جای داده است و بسیاری از آن‌ها به سبب موقعیت مکانی مناسب و مزایایی از جمله نزدیکی به دریاچه چیتگر و بهره‌گیری از مناظر زیبای آن، مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند، که دارای شرایط متفاوتی از نظر محیطی و توسعه شهری در مقایسه با دیگر نقاط پایتخت هستند؛ شرایط سودآوری بالایی را داشته و برای سرمایه گذارانی که به دنبال فرصت های مناسب و سودآور هستند شرایط ایده‌آلی را فراهم آورده است.

منطقه 22 تهران که بازار املاک پر رونقی دارد؛ پتانسیل بالایی برای پیشرفت داشته و قابلیت سودآوری آن، قابل قیاس با دیگر مناطق نیست. بنابراین باید هنگام تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک و خرید خانه در تهران، این منطقه را مد نظر داشته و با دیدی بلند مدت و آینده نگر گزینه های موجود را بررسی کرد.

 

 

مرتبط با : گروه مشاورین املاک صدف
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز